سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث ۶ تیرماه بخوانید؛

مصدوم شدن ۲ نفر بر اثر برخورد تریلر با پژو ۴۰۵ در اهواز

مهم‌ترین حوادث امروز جمعه ۶ تیرماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۶ تیرماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

مصدوم شدن ۲ نفر بر اثر برخورد تریلر با پژو در اهواز

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۴ و ۱۱ دقیقه بامداد امروز، گزارش سانحه رانندگی در ۲۰ کیلومتری عوارضی آزاد راه خلیج فارس اطلاع رسانی شد و آتش نشانان از ۲ ایستگاه ۶۶ و ۵۵ به همراه ۳ خودرو بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه در این حادثه که یک دستگاه تریلر حامل ذرت بر اثر برخورد با خودرو پژو ۴۰۵ واژگون و منجر به مصدوم و حبس شدن راننده تریلر در خودرو و همچنین مصدوم راننده پژو ۴۰۵ شده بود، اظهار داشت: با توجه به این که خودرو پژو بیشتر از ناحیه عقب خودرو آسیب دیده بود، راننده آسیب دیده سریعا از خودرو بیرون کشیده شد و به بیمارستان انتقال یافت.

قنبری اظهار داشت:، اما کار بر روی خودرو تریلر واژگون شده، که پای راننده در آن گیر کرده و باعث حبس شدنش در کابین خودرو شده بود، کار آتش نشانان را بسیار سخت کرده بود و با همکاری نیرو‌های هلال احمر راننده تریلر پس از یک عملیات سخت و پیچیده از خودرو خارج و به نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد و عملیات امدادی پس از حدود ۴ ساعت و در ساعت ۸ و ۳ دقیقه صبح به پایان رسید.

دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار خودرو در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در برخی از نقاط این کلانشهر به ویژه هسته مرکزی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس انتظامی این شهرستان قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۸ اهواز با کار اطلاعاتی هویت و مخفیگاه سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۳ دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد، بیان داشت: در خلال بازرسی از مخفیگاه سارق، اسناد و مدارک ۴ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت نیز کشف که پس از استعلام مشخص شد، مدارک مربوط به وسائط نقلیه دارای سابقه‌ای هستند که در گذشته اسقاط شدند.

سزهنگ دالوند با اشاره به اینکه پس از شناسایی مالباختگان ۳ دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه موتورسیکلت به صاحبانشان بازگردانده شدند، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.