در بسته حوادث ۳۱ خرداد بخوانید؛

سارقان حرفه‌ای سیم برق در دزفول دستگیر شد

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۳۱ خردادماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۳۱ خردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری سارقان حرفه ای سیم برق در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با تشکیل تیم‌های مجرب و کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار در این زمینه شدند.

او با بیان اینکه پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی هر ۲ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند، افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در نقاط مختلف شهرستان دزفول اعتراف نمودند و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی و اعزام به دادسرا با قرار صادره مرجع قضایی روانه زندان شدند.

سارق کیف و موبایل قاپ در دشت آزادگان دستگیر شد

 سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف و موبایل قاپی در برخی مناطق شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و ماموران پلیس اگاهی با همکاری پاسگاه الله و اکبر با کار اطلاعاتی یک حرفه‌ای در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۱۴ فقره سرقت کیف و موبایل قاپی اعتراف در شهرستان دشت آزادگان اعتراف کرد، افزود: با حضور سارق و مالباختگان صحنه‌های سرقت بازسازی و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

کشف ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: با هدف مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودرو کامیونت حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از بار خودرو توقیفی مقادیر زیادی کالای خانگی قاچاق شامل تلویزیون، زیرتلویزیون، دوچرخه، ماشین بچه، یخچال، کمد و بوفه، جاروبرقی، ۳ دستگاه کولرگازی، ۳ دستگاه ماشین لباسشویی و ۳ تخته فرش فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.