سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خروج نخبگان از مشکلات مهم گناباد است

فرماندار گناباد خروج نخبگان از این شهرستان را از مشکلات مهم این منطقه دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حامد قربانی  فرماندار گناباد در جلسه تعامل و هم اندیشی با شهرداران و شورا‌های اسلامی گناباد گفت: با وجود ظرفیت‌های فرهنگی و دانشگاهی در این شهرستان بازهم شاهد خروج نخبگان و مهاجرت آنان به سایر نقاط کشور هستیم.

او افزود: مسئولان ذی ربط و شورا‌های اسلامی گناباد باید برنامه‌ریزی مدون و عملیاتی برای جذب و ماندگاری و استفاده از توانمندی‌های نخبگان دانشگاهی در مسیر توسعه و رونق اقتصادی گناباد انجام دهند.

فرماندار گناباد توسعه و عمران روستایی و شهری را از رویکرد‌ها و دستاورد‌های دولت دوازدهم ذکر کرد و ادامه داد: با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی ۹۵ میلیارد ریال اعتبار در یک سال گذشته به شهرداری‌ها و دهیاری‌های گناباد اختصاص یافت.

قربانی بیان کرد: در حوزه بنیاد مسکن نیز اقدامات و طرح‌های شاخصی در  سنوات گذشته اجرا شد که از جمله آن‌ها می‌توان به توزیع بیش از ۹ هزار تن قیر برای آسفالت معابر روستایی و احرای طرح هادی در ۵۸ روستای شهرستان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

 



او تصریح کرد: طرح گازرسانی به صنایع گناباد امسال اجرایی و گازرسانی به پنج روستای باقیمانده بخش کاخک و چهار روستای بخش مرکزی هم در چندماه آینده عملیاتی می‌شود و مجموع اعتبار اختصاص یافته برای این طرح‌ها ۵۰۰ میلیارد ریال است.
 
انتهای پیام//ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.