سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در بوشهر

ثبت نام نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان بوشهر از طریق درگاه اینترنتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالمجید دراهکی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: ثبت نام آنلاین نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت همزمان با سراسر کشور در استان از طریق نشانی درگاه اینترنتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور آغاز شده است.

عبدالمجید دراهکی با اشاره به اینکه این مسابقات در ۳۵ رشته مهارتی در استان بوشهر برگزار می‌شود، افزود: مسابقات ملی مهارت با در نظر گرفتن شرایط شیوع ویروس کرونا، به صورت غیرمتمرکز و غیر همزمان، استانی و با توجه به تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا برگزار می‌شود.

او ادامه داد: متقاضیان شرکت در مسابقات ملی مهارت می‌توانند با در نظر گرفتن محدودیت سنی مدارک لازم از قبیل عکس، تصویر تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی و آخرین مدرک تحصیلی یا معافیت نظام وظیفه (برای داوطلبان ذکور و مشمول) را به صورت برخط بارگزاری کنند و بدون مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تا ۵ مرداد برای حضور در مرحله شهرستانی ثبت نام کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر عنوان کرد: داوطلبان رشته‌های آکواترونیک - فناوری آب، ساخت و تولید (در قالب تیم ۳ نفره)، مکاترونیک (در قالب تیم ۲ نفره) و امنیت شبکه (در قالب تیم دو نفره) باید متولد ۱۱ دی ۷۴ به بعد باشند و در دیگر رشته‌ها متولدان ۱۱ دی ۷۷ به بعد می‌توانند شرکت کنند.

دراهکی هدف از برگزاری مسابقات ملی مهارت را شناسایی نخبگان مهارتی دانست و بیان کرد: جوانان ماهر شامل کارآموزان وآموزش دیدگان مراکز آموزش فنی وحرفه ای، هنرجویان آموزش و پرورش در رشته‌های کار و دانش، فنی و حرفه‌ای و نظری، دانشجویان آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش عالی و همچنین کارگران واحد‌های صنعتی و صنفی می‌توانند با رعایت شرایط سنی یاد شده در این دوره از مسابقات ملی مهارت شرکت کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به اینکه برترین‌های این مسابقات پس از شرکت در مرحله استانی و کشوری به مسابقات جهانی ۲۰۲۱ پکن اعزام می‌شوند،گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به درگاه اینترنتی این اداره کل مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.