سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعقاد تفاهم‌نامه گردشگری علیصدر با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور

مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان از تفاهم با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بمنظور اعمال تخفیف بلیط برای بازدید از غار علیصدرخبرداد.

مهدی مجیدی مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدرهمدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،از تفاهم با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بمنظور اعمال تخفیف بلیط برای بازدید از غار علیصدر و اقامت در ویلا‌های عباس آباد شهر همدان خبرداد و افزود: به این منظور سازمان شهرداری‌ها بخشنامه‌ای به معاونین امور عمرانی استانداری‌های سراسر کشور ابلاغ کرده است.


او ادامه داد: در این بخشنامه از پرسنل شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دعوت شده است تا آن‌ها برای بازدید از غار علیصدر و اقامت در ویلا‌ها از تخفیف ۴۰ درصدی برخوردار شوند.

مجیدی اظهار داشت: با توجه به بازگشایی غار علیصدر و پذیرش میهمان در ویلا‌ها از ابتدای خردادماه سال جاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، این شرکت در جهت ایجاد تسهیلات برای هموطنان به ویژه کارکنان دولت و سازمان‌ها و نهاد‌ها بلیت غار علیصدر را با تخفیف ویژه ارائه می‌کند.


این مسئول اضافه کرد: طی روز‌های گذشته با مذاکره و نشست‌های دوجانبه با برخی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و ادارات پیرامون ارائه بسته‌های تخفیف ویژه به دنبال معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های گردشگری استان همدان و این موهبت الهی به هموطنان هستیم.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با اشاره به کاهش بازدیدکننده نسبت به مدت مشابه در سال‌های قبل و مدت محدود فصل گردشگری در استان همدان و همچنین وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی به ویژه غار علیصدر و مجتمع تفریحی عباس‌آباد یادآور شد: در راستای معرفی بزرگترین غار آبی جهان به هموطنان با تنظیم تفاهمنامه با وزارتخانه‌ها و نهاد‌ها با اعطای تخفیف بلیت غار علیصدر امیدواریم شاهد توسعه بیش از پیش و رونق در حوزه گردشگری استان باشیم.

اواز تامین اسکان در مجموعه علیصدر خبر داد و گفت: با وجود هتل ایرانگردی و جهانگردی و سوئیت‌ها و ویلا‌های اقامتی مجتمع سیاحتی علیصدر و مجتمع تفریحی عباس‌آباد در خانه‌های بوم‌گردی دارای مجوز، بازدیدکنندگان می‌توانند اقامت شبانه‌روزی داشته باشند و از امکانات رفاهی و گردشگری علیصدر در فضای باز و رعایت نکات بهداشتی استفاده کنند.

مجیدی پذیرش بازدیدکنندگان در غار علیصدر را از ساعت ۸ تا ۱۷ اعلام کرد و گفت: در تمام ایام میزبان میهمانان و گردشگران به ویژه هم‌استانی‌ها هستیم.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.