سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد بی سابقه راه یافتگان مازندرانی به مرحله نهایی المپیاد علمی

رئیس اداره استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان مازندران گفت: راه یابی ۲۶ دانش آموز مازندرانی به مرحله نهایی المپیاد‌های علمی بی سابقه بود.

عبدالله آزادی رئیس اداره استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: راه یابی ۲۶ دانش آموز استعداد درخشان از مازندران به مرحله نهایی المپیاد‌های علمی کشور در طول ۲۳ ساله برگزاری این مسابقات بی سابقه بود و در مقایسه با پارسال ۱۶ نفر افزایش داشتیم.

او افزود: شهرستان تنکابن با ۸ نفر، شهرستان‌های آمل و بابل با ۶ نفر، بیشترین تعداد راه یافتگان را به مرحله‌ی نهایی المیپاد‌های علمی داشتند.


بیشتر بخوانید


آزادی گفت: دانش آموزان مازندرانی در بین ۱۰ رشته تحصیلی، بیشترین قبولی را در رشته ریاضی با ۷ نفر و رشته اقتصاد مدیریتی با ۴ نفر کسب کردند.

رئیس اداره استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان مازندران ادامه داد: این دانش آموزان موفق در المپیاد علمی پس از شرکت در دوره آموزشی کوتاه در باشگاه دانش پژوهان کشور که امسال با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی و نیمه حضوری برگزار می‌شود، در آزمون نهایی سنجش می‌شوند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.