سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آب شهر و روستاهای سیل زده هرسین وصل است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با تأکید بر سلامت آب شرب روستاهای هرسین در پی بارش شب گذشته و وقوع سیل، از وصل مجدد آب روستاهای سیل زده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  علیرضا کاکاوند با اشاره به بارش شدید باران شب گذشته در شهرستان هرسین و آبگرفتگی و سیلاب در روستاهای کهریز، چقاسعید و داودی علیا، گفت: پرسنل آبفا استان کرمانشاه بلافاصله نسبت به قطع آب لوله کشی و توزیع آب بسته بندی بین اهالی روستاها اقدام کردند.

 

او بیان کرد: افضلی کیا قائم مقام مدیرعامل و کارشناسان واحد کنترل کیفی آزمایشگاه آب و فاضلاب استان نیز به روستاهای اعزام شدند و پس از بررسی وضعیت سلامت آب شرب و انجام آزمایشات لازم و اطمینان از سلامت آب، نسبت به وصل مجدد آب این روستاها اقدام شد.

او یادآورشد: با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان از آب شرب روستا نیز نمونه برداری انجام شد و نتیجه آزمایشات کدورت سنجی و کلر سنجی هم در حد مطلوب و استاندارد است.

 مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه با تأکید بر تضمین سلامت آب هرسین و روستاهای سیل زده بیان کرد: هم اکنون در شهرستان هرسین وضعیت عادی است و هیچگونه مشکلی به لحاظ آب شرب وجود ندارد.

اوگفت: بارش شدید باران در شب گذشته، شهر هرسین و چند روستای اطراف شهر، گرفتار سیلاب و روان‌آب شد، جریان سیل در این شهر در حالی اتفاق افتاد که طول مدت بارش باران تنها ۲۰ دقیقه گزارش شده است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.