سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز خدمات دهی به محرومان دشت رباط خاش

به دنبال سفر اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی به خاش، خدمات دهی به محرومان روستای رباط خاش آغاز شد.

عید محمد قلندرزهی بخشدار مرکزی خاش در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با همکاری نماینده مردم خاش در مجلس، رییس شبکه بهداشت و درمان خاش و نماینده قالیباف، زمینه اعزام دو بیمار بدحال این روستا به مرکز استان و از آنجا به تهران فراهم شد.

عید محمد قلندرزهی افزود: با همکاری شبکه بهداشت و درمان و پزشکان عضو جامعه خیران، قرار است بیماران این روستا هم امروز ویزیت رایگان شوند و به ۸۵ نفر از ساکنان این روستا کمک‌های نقدی و معیشتی اهدا شود.

او گفت: در سفر رییس مجلس به خاش مقرر شد که به ساکنان محروم روستای رباط و روستا‌های مشکل دار کمک‌های اشتغالزایی و آموزشی انجام شود که بخشی از این خدمات از روز‌های قبل کلید خورده و به همت خیران ساخت ۸ واحد آموزشی در مناطق محروم این بخش آغاز شده است.

اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در شرایط دشوار اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان، نیاز است خیران در کنار دولت برای حل مشکلات مردم پای کار بیایند.

او اظهار داشت: در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت و اهمیت تعامل با دولت تاکید داریم و سفر اخیر رییس مجلس نیز با همین نگاه به منطقه محروم خاش انجام شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.