سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاد کشاورزی و زندان کازرون برای توانمندسازی زندانیان

کارشناس آموزش و ترویج جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: تفاهم نامه همکاری بین جهاد کشاورزی و زندان کازرون به منظور آموزش مهارتی کشاورزی نوین و توانمندسازی زندانیان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، وحید نیاکان کارشناس آموزش و ترویج جهاد کشاورزی شهرستان کازرون با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاد کشاورزی و زندان کازرون، اظهار کرد: این تفاهم نامه همکاری برای آموزش ۳۰۰ نفر از زندانیان این شهرستان است.

او ادامه داد: این تفاهم نامه به منظور توسعه و ارتقای کمی و کیفی مهارت آموزی و آموزش با رویکرد توانمندسازی زندانیان و با توجه به اهمیت آموزش و ترویج در ارتقای دانش علمی و عملی مددجویان و در نتیجه ایجاد زمینه‌های اشتغال منعقد شده است.

نیاکان گفت: جهاد کشاورزی شهرستان کازرون دوره‌های آموزشی پرورش زنبور عسل، پرورش بوقلمون، پرورش مرغ محلی، پرواربندی گوسفند داشتی، کشت صیفی جات، کشت گلخانه‌ای و کشت گیاهان دارویی را به صورت تئوری برای مددجویان برگزار خواهد کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به آثار ناشی از شیوع ویروس کرونا در جامعه، همه کلاس‌های آموزشی پیش بینی شده با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمندانه در محیط زندان برگزار خواهد شد.

کارشناس آموزش و ترویج جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: به مددجویانی که در این دوره‌ها شرکت و آزمون‌های تئوری و عملی را با موفقیت پشت سر بگذارند گواهینامه آموزشی داده می‌شود.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.