سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت از اصحاب رسانه برای شرکت در جشنواره امام رضا(ع)

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع)استان کرمان به نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) اشاره کرد وگفت: این جشنواره می تواند در مسیر تبلیغ و ترویج فرهنگ و سیره رضوی در کشور با کمک اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر به یک رویداد عظیم ملی مبدل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حامد شجاعی، مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع) استان کرمان گفت: کانون‌های خبر، رسانه و فضای مجازی پیشتاز فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مجموعه دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی هستند لذا باید با هماهنگی و تلاش بیشتری در حوزه معرفی و ترویج فعالیت‌های آستان قدس رضوی و کانون‌های خدمت رضوی صورت گیرد.

اوافزود: با توجه به شناسایی ظرفیت‌های رسانه‌ای، نیرو‌های مستعد و متخصص استان یک نفر از خادمیاران رسانه در شهرستان‌ها را به عنوان رابط رسانه با کانون‌های محله‌ای و موضوعی انتخاب می‌شود که وظیفه پوشش خبری و رسانه‌ای برنامه‌های شهرستان را بر عهده دارد.

او تصریح کرد: با جذب و سازماندهی خادمیاران و شناسایی افراد متخصص و مجرب، دبیران کارگروه‌های خبر، فیلم و مستند، عکس و گرافیک، فضای مجازی، آموزش و سواد رسانه‌ای، وقف ونذر رسانه، امور هماهنگی شهرستان‌ها از بین خادمیاران فعال و علاقه‌مند به خدمت انتخاب و به دبیرخانه اموررسانه مشهد مقدس معرفی شده اند و با نظارت دبیران کارگروه‌ها تقسیم کار بین خادمیاران براساس لوح خدمتی انجام می‌شود.

حامد شجاعی به نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) اشاره کرد وگفت: این جشنواره میتواند در مسیر تبلیغ و ترویج فرهنگ و سیره رضوی در کشور با کمک اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر به یک رویداد عظیم ملی مبدل شود.

او با اشاره به اینکه جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع)سند هویتی خادمیاران رضوی است از کلیه اصحاب رسانه استان کرمان برای حضور و مشارکت در این جشنواره دعوت کرد.

شجاعی افزود: در بخش جنبی این جشنواره که در کرمان برگزار خواهدشد نشست تخصصی اصحاب رسانه با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولان فرهنگی و معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برگزارخواهدشد.

او عنوان کرد: در این نشست تخصصی که با عنوان خادم مجاهد برگزار می‌شود با حضور چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی و انقلابی هم رزم شهید سلیمانی در دفاع مقدس و جبهه مقاومت به بررسی نقش حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت و همچنین به نقش رسانه‌ها در معرفی شخصیت و ابعاد وجودی شهید سلیمانی پرداخته خواهدشد.

شجاعی در پایان ابراز امیدواری کرد: تلاش خادمان رسانه‌ای حضرت امام رضا (ع) در مسیر ترویج فرهنگ و سیره رضوی مورد رضای اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و مردم دیار کریمان واقع شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.