سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وانت‌های الکترونیکی که در سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شوند

سیتروئن، پژو و واکسهال در راستای تداوم تولید ماشین‌های الکترونیکی، وانت‌های کوچک برقی جدید MPV را در سال ۲۰۲۱ معرفی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گروه PSA نسخه‌های الکتریکی وانت‌های سیتروئن برلینگو، Peugeot Partner و Vauxhall Combo خود را در راستای هدف برقی کردن کامل تا سال ۲۰۲۵ در سال ۲۰۲۱  راه اندازی خواهد کرد. سه‌گانه مکانیکی یکسان، که با پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شد، هرکدام یک نوع حمل مسافر برقی را برنامه‌ریزی می‌کنند، همانطور که در مورد وسایل نقلیه موجود است. مدل MPVهای برقی در بالای پلت‌فرم e-CMP سازگار با PSA قرار می‌گیرند که پایه‌هایVauxhall Corsa-e ،Peugeot e-208 و Citroën ë-C4 جدید است.


بیشتر بخوانید


جزئیات فنی خودروهای الکتریکی که امسال معرفی خواهند شد

انرژی آن‌ها توسط یک باتری یونی لیتیومی ۵۰ کیلووات ساعت، خنک‌کننده با موتور الکتریکی ۱۳۴ اسب بخار تامین می‌شود. گروه PSA هنوز ارقام عملکرد را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود زمان زیر ۱۰ ثانیه ۰ تا ۶۰ مایل در ساعت و همچنین برد ۲۰۰ مایل و حداکثر سرعت ۱۲۰ مایل در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

خاویر پژو، معاون ارشد واحد تجارت وسایل نقلیه تجاری گروه PSA، گفت: با این نسخه‌های کاملا الکتریکی وانت‌های جمع و جور و اتومبیل‌های سواری مرتبط، گروه  PSAهمچنان به تولید الکتریکی خود ادامه می‌دهد و هم اکنون یک مجموعه کاملا الکتریکی LCV بدون مصالحه در عملکرد ارائه می‌دهد.

ون‌ها و بسته‌های باتری آن‌ها در کارخانه PSA در Vigo، اسپانیا مونتاژ می‌شود، در حالی که موتور و چرخ دنده‌های نهایی آن‌ها به ترتیب در فرانسه، در ترمری و والنسین تولید می‌شود. گروه PSA هنوز قیمت خودروها را اعلام نکرده است اما تایید کرده است که خودروهای سفارشی در سال جدید تحویل می‌شود. انتظار می‌رود اولین تحویل‌ها در انگلیس بین اکتبر و دسامبر ۲۰۲۱ انجام شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.