استفاده از موتور i4 در خودرو کوپه سری ۴ BMW

اطلاعات منتشر شده از خودرو کوپه سری ۴ شرکت BMW خبر از استفاده از موتور ۵۳۰ اسب بخاری در این خودرو می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت BMW برخلاف بیشتر شرکت‌های خودروسازی نگرانی درباره انتشار تصویر یا اطلاعات از خودرو‌های آینده خود ندارد و خودرو‌های خود را تا جای ممکن با کمترین میزان پوشش برای آزمایش به خیابان‌ها می‌آورد. اما به تازگی تصاویری از خودرو کوپه سری چهار BMW در فضای مجازی منتشر شده است و حضور این خودرو جلوی دوربین را پس از گذشت یک سال نشان می‌دهد. تصاویر منتشر شده از این خودرو با وجود برچسب‌های پوششی، اطلاعات نسبتا جدید را در اختیار کاربران قرار داده است.

بخش جلویی خودرو نشان از وجود پنجره جلویی بسیار بزرگ در این خودرو دارد که نشان می‌دهد BMW در‌ای نسل از خودرو‌های کوپه خود نیز از همان قالب بزرگ و قدیمی استفاده کرده است. روی کاپوت این خودرو خطوطی در امتداد خطوط روی بدنه به چشم می‌خورد که جذابیت خاصی را به خودرو جدید BMW داده است. چراغ‌های جلو نیز تا جای ممکن باریک طراحی شده‌اند و با رندر‌های اولیه منتشر شده از این خودرو کاملا متفاوت هستند. در بخش پشتی این خودرو نیز اگزوز‌های چهار گانه به چشم می‌خورند که کمی جذاب بخش پشتی این خودرو را کاهش داده است.

خودرو کوپه سری ۴ BMW

مشخصات فنی خودرو BMW کوپه سری ۴

در خودرو BMW سری ۴ کوپه از یک موتور i4 با توان ۵۳۰ اسب بخار استفاده شده است که توانی بسیار بالاتر نسبت به موتور استفاده شده در خودرو M4 دارد. موتور استفاده شده در این خودرو الکتریکی بوده و باید گفت این خودرو از دو روش بنزین و برق به عنوان منبع انرژی استفاده خواهد کرد.

 کوپه سری ۴ BMW

با این حال هنوز اطلاعات زیادی درباره این خودرو منتشر نشده است و باید تا زمان معرفی رسمی این خودرو که احتمالا سال ۲۰۲۱ خواهد بود منتظر ماند. گفتنی است این مدل از خودرو‌های شرکت BMW همواره فروش بالایی داشته و باید منتظر استقابال بالا از این خودرو در زمان عرضه باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: خودرو BMW ، شرکت bmw ، BMW سری 4
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار