سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امداد رسانی هلال احمر به ۸۰ گرفتار در برف

 سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان از امداد رسانی امدادگران هلال احمر زنجان به ۲۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک با ۸۰ سرنشین خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،طاهری سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران هلال احمر شامگاه روز پنجشنبه برای ۲۰ خودرو با  تعداد۸۰ سرنشین در راه مانده ناشی از برف و کولاک شدید امدادرسانی کردند. 

او افزود: در این شرایط جوی ۲۰ خودرو سبک و سنگین با ۸۰ سرنشین در گردنه‌های کوهستانی و صعب العبور زنجان – طارم در مسیر ماندند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: بلافاصله تیم‌های امداد و نجات هلال احمر شهرستان طارم به کمک خودرو‌های گرفتار در برف و کولاک شتافتند که توانستند اقدام به بستن زنجیر چرخ برای این خودور‌ها کنند.

طاهری تاکید کرد: علاوه بر این اقدام، امدادگران هلال احمر ۱۵ بسته غذایی خشک ۱۲ ساعته نیز برای در راه ماندگان توزیع کردند.

او ادامه داد: در طرح زمستانی هلال احمر ۲۵ پایگاه ثابت و موقت به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده‌های استان زنجان فعال هستند.

طاهری گفت: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه ها، هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان‌های خرم دره، ابهر، خدابنده، زنجان، ماهنشان، ایجرود، طارم و مرکز استان زنجان فعال است.

او در ادامه افزود: همه پایگاه‌های ثابت و موقت هلال احمر استان زنجان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان تشریح کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند تماس برقرار کنند.
 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: هلال احمر ، جاده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.