سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ظرفیت سافت سوئیچ مخابرات منطقه خراسان جنوبی

ظرفیت سافت سوئیچ مخابرات منطقه خراسان جنوبی به منظور پایداری شبکه به ۲۰۰k افزایش یافت.

آذری نصر آباد مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با انجام عملیات برگردان و افزایش ظرفیت سافت سوئیچ به ۲ برابر، علاوه بر افزایش پایداری شبکه با ایجاد شبکه پشتیبانی برای شبکه موجود، امکان ارائه تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه تلفن ثابت، توسعه و فراهم شده است.

او افزود: به منظور کاهش آسیب پذیری تجهیزات و به حداقل رساندن میزان خسارت در مواقع بحرانی و رعایت الزامات پدافند غیرعامل، تجهیزات در مراکز متفاوت مستقر و راه اندازی شده اند.

آذری نصرآباد توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات و محصولات جدید و باکیفیت را از اهداف اصلی مخابرات منطقه در راستای جلب رضایت و تحقق مطالبات ارتباطی مشتریان برشمرد.


بیشتر بخوانید


مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی بیان کرد: با نگرش مشتری مدارانه و حرکت به سوی مشتری مداری، با بهبود کیفیت خدمات و ارائه‌ی سرویس‌های مناسب، می‌توانیم سطح رضایتمندی مشتریان خود را بالا ببریم.

گفتنی است تکنولوژی سافت ســوئیچ می‌تواند سرویس‌های اورژانسی را به وسیله اطلاع رسانی یا اخطار به همسایگان، داوطلبان شهری، اخبار شهری سیستم‌های اطلاعاتی امداد رسانی فعال کند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.