سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۳۹ طرح در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی ثلاث باباجانی

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت : در سال ۹۸_۹۹ از مجموع ۵۳ طرح درحوزه صنعت، معدن، کشاورزی و ...، تعداد ۳۹طرح به اجرا در آمد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شکری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت : در سال ۹۸_۹۹ از مجموع ۵۳ طرح درحوزه صنعت، معدن، کشاورزی و ...، تعداد  ۳۹طرح به اجرا در آمد و ۱۴طرح از جمله کارخانه فرش، سیلوی گندم، مجتمع چندمنظوره تولیدی وگردشگری میرآباد و... نیاز به تامین اعتبار دارد .

او گفت : از تعداد ۱۹۶۱نفر تعهد اشتغال در سال ۹۹ تعداد۱۶۶۸نفر محقق شده است ودرواقع ۸۷درصد پروژه‌ها اشتغال زایی تحقق پیدا کرده که ۱۳درصد باقی مانده مربوط به بنیادبرکت، آب منطقه‌ای و مخابرات است که در سامانه رصدثبت نگردیده ودرواقع با ثبت این تعداد در سامانه مربوطه باید گفت به اهداف مورد نظر رسیده ایم .

شکری افزود: با اجرایی شدن طرح‌های کارخانه فرش، سیلوی گندم، مجتمع چندمنظوره تولیدی گردشگری، کارگاه تولیدی مبلمان وصنایع چوبی سردخانه زمینه اشتغال ۳۳۰نفر را فراهم خواهد کرد .

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی افزود: تفاهمنامه‌ای با استانداری با ۲۹بند درراستای توسعه زیرساخت، سرمایه گذاری واشتغال در سال جهش تولید منعقد شده که وظایفی برای دستگاه‌های متولی تعریف و باید تا پایان دولت دوازدهم این اهداف وبرنامه ها اجرایی گردد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.