سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد:

رقابت سخت و نزدیکی با تیم پاس ناجا داریم/ مبلغ قرارداد‌ها نسبت به افتخارات ووشوکاران، کم است

شیر آقایی گفت: قهرمانان ووشو بین تیم های دانشگاه آزاد و پاس ناجا تقسیم شده‌اند و این ۲ تیم رقابت سختی را با یکدیگر در لیگ ووشو دارند.

کیوان شیر آقایی، سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرگاران جوان، درباره وضعیت این تیم در آستانه مسابقات لیگ ووشو اظهار کرد: ما ۳ مرحله اردوی آماده سازی برنامه ریزی کرده‌ایم و اکنون آخرین مرحله اردوی خود را پشت سر می‌گذاریم تا با آمادگی کامل در مسابقات حضور یابیم.  

شیر آقایی درباره ترکیب تیم ووشوی دانشگاه آزاد بیان کرد: تیم پارس جنوبی سال گذشته بیشترین ملی پوش را داشت؛ اما امسال تیم دانشگاه آزاد چند قهرمان ووشو را در اختیار گرفته است. محسن سیفی، پرافتخارترین ووشوکار کشورمان، علی خورشیدی و یوسف صبری دارنده طلای مسابقات جهانی شانگ‌های چین به ترکیب تیم ما اضافه شده‌اند و  امسال فقط عرفان آهنگریان، قهرمان ووشوی جهان را  در اختیار نداریم. با توجه به این که در بخش تالو، تیم دانشگاه آزاد ضعیف بود؛ به همین علت مسئولان باشگاه  فرشاد عربی را به خدمت گرفتند تا  هدایت تالوکاران را در لیگ برتر ووشو بر عهده بگیرد.

قهرمانان ووشو بین تیم های دانشگاه آزاد و پاس ناجا، تقسیم شده‌اند 

او افزود: علاوه بر این، مصطفی حسن زاده و امیر مجیدزاده قهرمانان کشورمان در ترکیب تیم تالوی ما قرار گرفته‌اند. در مجموع، ملی پوشان و قهرمانان ووشو بین تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس ناجا تقسیم شده‌اند. همچنین تیم پاس ناجا ۳ ملی پوش در بخش تالو و میلاد عارفی، قهرمان ساندای جهان  را هم در اختیار دارد.  به هر حال، رقابت سخت و نزدیکی با تیم پاس ناجا داریم. در مجموع تمرکزمان روی تیم است تا آماده سازی خوبی برای لیگ ووشو داشته باشیم. قهرمانان ووشو از مسابقات دور بوده‌اند و برنامه ریزی اصولی انجام دادیم تا ورزشکاران به فرم ایده آل دست یابند.  

سرمربی ووشوی دانشگاه آزاد درباره برگزاری لیگ ووشو در دوران شیوع کرونا بیان کرد: شرایط برای همه تیم‌های ووشو یکسان  است و  مشکلی برای تیم‌ها در مراحل آماده سازی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به وجود نمی‌آید. فدراسیون و سازمان لیگ ووشو توانایی برگزاری مسابقات را دارند. علاوه بر این، برگزاری مسابقات انگیزه را بین ورزشکاران ایجاد می‌کند؛ چون آن‌ها از تمرینات دور بوده‌اند و برای حضور در اردوی تیم ملی آماده می‌شوند.  

برگزاری لیگ ووشو باعث افزایش سطح فنی ورزشکاران می شود 

شیر آقایی درباره این که مبلغ قرارداد‌های ووشو در حد قهرمان ملی نیست، گفت: درست است که مبلغ قرارداد‌ها نسبت به افتخارات ووشوکاران کم است؛ اما باید جنبه مثبت  لیگ ووشو را هم ببینیم. برگزاری لیگ باعث افزایش سطح فنی ووشوکاران می‌شود.  

او درباره هدف تیم دانشگاه آزاد در لیگ ووشو بیان کرد: تیم ما سال گذشته به صورت مشترک با تیم پارس جنوبی قهرمان لیگ ووشو شد و امسال هم تیم را برای قهرمانی بستیم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود