سیفی: هنوز با تیمی در لیگ ووشو قرارداد نبسته ام/ مبلغ قرارداد ووشوکاران معقول است

قهرمان ووشوی جهان درباره برگزاری لیگ ووشو توضیحاتی را ارائه کرد.

محسن سیفی قهرمان ووشوی جهان  در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش اظهار کرد: من قبل از شیوع ویروس کرونا تمرینات خود را پیگیری می‌کردم و در دوران کرونا هم از انجام تمرینات غافل نبودم و شرایط آمادگی ام خوب است.

او درباره اینکه با تیمی در لیگ ووشو قرارداد بسته است، بیان کرد: در حال حاضر با هیچ تیمی قرارداد نبستم و مبلغ قرارداد‌ها در لیگ ووشو پایین نیست و رقم‌ها معقولی است. به هر حال لیگ ووشو مثل فوتبال نیست و فکر  می‌کنم مبالغ خوبی به ورزشکاران داده می‌شود و ووشو در بین رشته‌های رزمی بالاترین مبلغ قرارداد را دارد. همچنین یک ووشو کار  با ۲ مبارزه می‌تواند ۳۰ میلیون دریافت کند و اگر قرار بود ۴۰ مسابقه بدهیم در آن صورت می‌توانیم ادعا داشته باشیم که مبالغ قرارداد‌ها افزایش نیافته است.

برگزاری لیگ ووشو از لحاظ مالی به ورزشکاران کمک می کند

قهرمان ووشوی جهان ادامه داد: امیدوارم  با از بین رفتن ویروس کرونا و آغاز اردوی تیم ملی ووشو، بهترین شرایط را برای حضور در مسابقات داشته باشیم. همچنین جا دارد از صدیقی رئیس فدراسیون ووشو و وزارت ورزش به خصوص مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش که زحمت کشیدند تا شرایط برای برگزاری لیگ ووشو فراهم شود تشکر کنم. ووشو کاران پس از مسابقات جهانی شانگ‌های چین در هیچ رویدادی شرکت نکردند و همین موضوع باعث شد که انگیزه آن‌ها کم شود، اما اکنون برگزاری لیگ ووشو کمک می‌کند تا هم کمک مالی به ورزشکاران شود و هم خوب تمرین کنیم و دوباره خانواده ووشو کنار هم جمع شوند.

سیفی: من هنوز با تیمی در لیگ ووشو قرارداد نبسته ام/ مبالغ قرارداد ووشوکاران معقول است

هر وقت اجازه بدهند برای مسابقه به چین می روم 

سیفی درباره حضورش در لیگ چین بیان کرد: هر وقت اجازه بدهند، من به چین می‌روم، اما شیوع ویروس کرونا باعث شد که در کنار خانواده باشم و برای تمرین کردن به سالن ورزشی می‌روم و بعد از آن به خانه برمی گردم. مردم  همیشه به من لطف داشتند، اما واقعیت این است که اگر تمرین نکنم به مسابقات ووشو  نمی‌روم و اگر بخواهم در هر مسابقه‌ای شرکت کنم با بهترین آمادگی حضور می‌یابم. همچنین در صورتی که مبنا حضور در مسابقات جهانی ووشو باشد سعی می‌کنم  از لحاظ روحی و روانی  آماده شوم تا بتوانم برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

رئیس فدراسیون ووشو ۴ مرحله حقوق و پاداش به ما پرداخت کرد 

قهرمان ووشوی جهان گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است و از صدیقی کمال تشکر و قدردانی را دارم که با وجود تعطیلی اردوی تیم ملی ووشو لطف کرد و ۴ مرحله حقوق و پاداش برای ما در نظر گرفت. فکر می‌کنم جزو معدود رشته‌های ورزشی بودیم که از لحاظ مالی و انگیزشی خوب حمایت می‌شویم و این اتفاق کمک حال بزرگی برای ما است.

سیفی خاطر نشان کرد: به نظرم همین مبالغ قرارداد در لیگ ووشو در چنین شرایطی آب باریکه‌ای برای برخی از ورزشکاران است تا بتوانند با دریافت پول در شب عید کمک حال خانواده‌های خود باشند. من با چند تیم صحبت کردم و بعد از جمع بندی نهایی به یکی از پیشنهادات پاسخ  خواهم داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار