سیفی: برگزاری وبینار برای ووشوکاران اقدام ارزشمندی است/ من با بهبود شرایط کرونایی راهی چین می‌شوم

محسن سیفی قهرمان ووشوی جهان درباره وضعیتش در دوران کرونایی توضیحاتی داد.

محسن سیفی قهرمان ووشوی جهان در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تمریناتش  در دوران کرونایی اظهار کرد: خدا را شکر که وضعیتم خوب است و روزانه ۲ نوبت تمرین می‌کنم و شرایط خوبی دارم، اما اکثر تمریناتم را به صورت انفرادی و خارج از شهر انجام می‌دهم.

او درباره  برگزاری وبینار برای ارتباط با ووشوکاران گفت: برگزاری وبینار یکی از کار‌های خوب و اثر بخشی بوده که فدارسیون ووشو در دوران کرونا انجام داده  و همین موضوع ارتباط خوبی بین مسئولان فدراسیون، کادر فنی و ورزشکاران برقرار کرده است.

برگزاری مسابقات مجازی از لحاظ روحی و روانی به ورزشکاران کمک می کند 

سیفی درباره برگزاری مسابقات مجازی ووشو بیان کرد: به نظرم مسابقات مجازی فقط جنبه برگزاری اش مهم است و خیلی این مسابقات نمی‌تواند ملاک سنجش قرار بگیرد، به خصوص برای رشته ورزشی ووشو که مبارزه‌ای است و ورزشکار با حریف مستقیم خود رقابت کند. البته برگزاری این مسابقات خالی از لطف نیست و از نظر روحی و روانی می‌تواند کمک کند.

قهرمان ووشوی جهان درباره اینکه با مسئولان و کادر فنی ووشو در ارتباط است و وضعیتش را پیگیری می‌کنند، اظهار کرد: تک تک مسئولان ووشو با ورزشکاران در ارتباط هستند به خصوص صدیقی رئیس فدراسیون ووشو که جویای شرایط تمرین و مسائل ورزشکاران است که جای تشکر و قدردانی دارد.

۳  مرحله حقوق به حساب ووشوکاران واریز شده است 

او درباره  وضعیت مالی اش در زمان تعطیلی اردو‌ها و مسابقات گفت و اینکه کمک مالی از سوی فدراسیون ووشو دریافت کرده است، بیان کرد: به هر حال وضعیت مالی برای همه ورزشکاران ملی پوش و مدال آور سخت شده است و ووشوکاران هیچ درآمدی ندارند و شرایط سختی را پشت سر می‌گذارند، اما صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در دوران شیوع ویروس کرونا ۳ مرحله حقوق به حساب ورزشکاران واریز کرده است که جای تشکر و قدردانی دارد. همچنین این موضوع نشان می‌دهد که شرایط ورزشکاران برای فدراسیون ووشو اهمیت دارد.

سیفی درباره خواسته و انتظارش در دوران کرونایی چیست، اظهار کرد: در این شرایط فقط از ورزشکاران و مردم کشورمان درخواست دارم که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و ماسک بزنند و مراقب سلامتی خود و خانواده شان باشند.

قهرمان ووشوی جهان درباره اینکه برگزار نشدن لیگ ووشو چه تاثیری بر عملکردش دارد، گفت: به هر حال اگر لیگ ووشو برگزار می‌شد از جنبه‌های مختلف برای ورزشکاران از لحاظ مالی و آمادگی جسمانی خوب بود، اما متاسفانه با شرایط موجود برگزار شدن لیگ سخت و دشوار است.

سیفی درباره  زمان حضورش در لیگ ووشو چین گفت: دوستان و مدیر باشگاه چینی پیگیر تمرینات آماده سازی و وضعیتم هستند و بلافاصله بعد از بهتر شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا راهی  چین می‌شوم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار