قهرمان ووشوی جهان:

تمرینات استقامتی را انجام می‌دهم/ چندین مرتبه حقوق دریافت کرده‌ایم

علی خورشیدی، قهرمان ووشوی جهان درباره وضعیت تمریناتش توضیحاتی را ارائه کرد.

علی خورشیدی، قهرمان ووشوی جهان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تمریناتش اظهار کرد: با توجه به این که ورزشگاه‌ها تعطیل هستند، در یک باشگاه خصوصی هر روز  ۲ نوبت  تمرین می‌کنم. تمرینات استقامتی را در دستور کار خود قرار داده ام تا  بتوانم بعد از یک ماه به آمادگی لازم برسم.  

او درباره برگزاری وبینار و آموزش  آنلاین برای قهرمانان ووشو گفت: برگزاری کلاس‌های فنی آنلاین  در روز‌های سخت کمک می‌کند تا ما ورزشکاران انگیزه پیدا کنیم و راهنمایی و مشاوره خوبی به ما ارائه می دهد. 

خورشیدی درباره دریافت کمک مالی از فدراسیون ووشو، بیان کرد: زمانی که در اردو‌های ووشو حاضر می‌شویم، حقوق دریافت می‌کنیم، اما مسئولان فدراسیون ووشو در شرایط فعلی که اردو‌ها برگزار نمی‌شوند از ورزشکاران حمایت می‌کنند و چندین مرتبه به ما حقوق دادند و این موضوع جای تشکر و قدردانی دارد.  

ووشوکار کشورمان درباره ارتباط مسئولان و کادر فنی ووشو با ورزشکاران و پیگیری وضعیتشان، گفت: ما با کادر فنی ووشو در ارتباط هستیم و تمرینات خود را با دهقان هماهنگ می‌کنیم تا آمادگی خود را حفظ کنیم.  

او درباره تاثیر برگزار نشدن لیگ ووشو برعملکردش، اظهار کرد: مسابقات لیگ در سایر رشته‌های ورزشی برگزار می‌شوند و ما هم دوست داشتیم لیگ ووشو با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود، اما این موضوع به تصمیم ستاد مقابله با کرونا در ورزش بستگی دارد که اجازه برگزاری مسابقات ووشو  را بدهند.  

قهرمان ووشوی جهان در پایان گفت: آرزو می‌کنم این ویروس منحوس کرونا هر چه سریعتر تمام شود و مردم کشورمان به زندگی عادی خود بازگردند و مشکلات مالی حل شوند.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار