سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشتمین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه در کوهبنان

همزمان با ایام الله دهه فجرهشتمین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه در کوهبنان به همت سپاه ثارالله استان کرمان و ناحیه مقاومت بسیج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مراسم هشتمین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه در کوهبنان با حضور امام جمعه ، فرماندار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  در سالن نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه شهرستان کوهبنان ضمن تبریک هفته مقام‌مادر و ایام ولادت بنیانگذار کبیر انقلاب گفت: در ادامه رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه ۱۶۰ بسته معیشتی به همت سپاه ثارالله استان و ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان به ارزش ۴۸۰ میلیون ریال به یاد سردار دل‌ها و میمنت ایام الله دهه فجر به دست گروه‌های هدف خواهد رسید.

اوافزود: در دین مبین اسلام بر کمک به هم نوع سفارش شده و به برکت انقلاب اسلامی این مهم احیا شد البته کمک مومنانه جز اندیشه حضرت امام (ره) و سردار دل‌ها بوده است.

امام جمعه شهرستان کوهبنان بیان داشت: در زمان شیوع ویروس کرونا بنا به توصیه مقام معظم رهبری کمک‌های مومنانه در زمینه‌های مختلف رنگ و بوی خاصی به خود گرفت و با حضور خیران اقدامات خوبی صورت گرفت.

اوافزود: مردم ایران اسلامی همواره در عرصه‌های مختلف در کمک‌رسانی به همنوعان خود پیش قدم بوده اند که نمونه بارز آن را در دوران دفاع مقدس و حوادث غیر مترقبه شاهد بودیم.

روح الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان گفت: توزیع بسته‌های معیشتی هم سو باطرح شهید سلیمانی صورت می‌گیرد که توزیع بسته‌ها به همت تیم‌های حمایتی، گروه‌های جهادی و با همکاری ائمه جماعات مساجد بین افراد آسیب دیده از کرونا انجام خواهد شد.

اوافزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و در پرتو منویات مقام معظم رهبری هشتمین مرحله از کمک‌های مومنانه در شهرستان کوهبنان در حال انجام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص جامعه و به منظور خدمت رسانی بهتر بسیجیان کوهبنان در قالب کمک مومنانه برای توزیع غذای گرم به صورت بسته بندی در چندین نوبت به یاد سردار دل‌ها اقدام کردند.

اوافزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بسیجیان کوهبنان نسبت به ضدعفونی نمودن اماکن، توزیع ماسک، دستکش یک بار مصروف و بسته‌های بهداشتی اقدام کرده اند.

انتهای پیام /ی

برچسب ها: دهه فجر ، کمک مومنانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.