تشریح برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان در دهه فجر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان برنامه های این اداره کل طی ایام الله دهه مبارک فجر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اهم برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، یکی از برنامه‌های کشوری و شاخص را کاروان انقلاب قرآن اعلام کرد و گفت: این برنامه از بیت الزهرا کرمان آغاز و به صورت پخش مستقیم از شبکه قرآن انعکاس داده شد.

او یکی دیگر از برنامه‌های ایام الله دهه مبارکه فجر را برگزاری رزمایش کمک مومنانه در شب میلاد حضرت زهرا (س) عنوان کرد و افزود: برنامه کرسی تلاوت نیز در فضای مساجد و حسینیه‌ها با حضور مردم برنامه ریزی شده است که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

حجت الاسلام حقانی نیز به جمع آوری لوازم بازی کودکان در محل پایگاه‌های مساجد استان نیز اشاره و تصریح کرد: توزیع این اسباب بازی‌ها در ایام میلاد حضرت زهرا (س) انجام می‌شود.

او راه‌اندازی دسته‌های شادی در شهر‌ها و محله‌ها، بدون حضور جمعیت و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ایام دهه فجر را یکی دیگر از این برنامه‌ها عنوان کرد و بیان داشت: تلاش می کنیم، متناسب با شرایط موجود در صورت امکان بتوانیم کاروان‌های شادی را در روستا‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار