سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر پیشین دفاع در ارومیه:

کمبودها و مشکلات کشور ناشی از ضعف برخی مسئولان است/بایدبرای مراحل سخت پیشرو آماده شویم

وزیر پیشین دفاع در ارومیه گفت: کمبودها و مشکلات کشور ناشی از ضعف برخی مسئولان است و باید برای مراحل سخت پیشرو آماده شویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، حسین دهقان  وزیر پیشین دفاع صبح امروز در جمع معتمدین و فعالان اقتصادی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه کمبودها و مشکلات کشور ناشی از ضعف برخی مسئولان بوده، گفت: ما باید بیش ازپیش از آرمانهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی مراقبت کرده و غفلت نکنیم.

او  اظهار کرد: هر چقدر زمان پیش می‌رود مسیر انقلاب اسلامی سخت‌تر می شود که همین امر باعث خودسازی بیشتر نیروهای انقلابی شده و باید خودمان را بیشتر از گذشته برای این مسیر آماده کرده و برای اعتلای نظام تلاش کنیم.

وزیر پیشین دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری مورد انتظار مردم از مسئولان کشور هستند که باید در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشیم.

او با اشاره اینکه انقلاب حلقه واصله ایشان با مردم است، خاطر نشان کرد: مسیری که برای اعتلای نظام و انقلاب انتخاب کرده‌ایم مسیر درستی بوده و هیچ انرژی منفی نمی‌تواند ما را از این مسیر منحرف کند.

دهقان با بیان اینکه متعلق به هیچ جریان و حزبی نیستم، تصریح کرد: همواره به عنوان یک نیروی انقلابی در خدمت نظام و مردم هستم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.