انتخابات ۱۴۰۰ شورا‌های اسلامی در ۴۷ شهر و ۲۱۷۳ روستای آذربایجان غربی برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ شورا‌های اسلامی در ۴۷ شهر و ۲۱۷۳ روستای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ با تاکید بر ضرورت امر جلب مشارکت حداکثری گفت: باید اطلاع رسانی‌های لازم برای آگاهی مردم از روند ثبت نام و حضور در انتخابات شورا‌های شهر و روستا انجام گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا آغاز شده و به زودی با تشکیل ستاد انتخابات شکل رسمی به خود می‌گیرد، افزود: بر اساس آخرین دستورالعمل‌ها در ۴۷ شهر و ۲ هزار و ۱۷۳ روستای بالای ۲۰ خانوار و یا با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت انتخابات ۱۴۰۰ شورا‌های اسلامی و در تمام نقاط استان نیز انتخابات ریاست جمهوری از طریق صندوق‌های ثابت و سیار برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با نزدیک شدن به زمان انتخابات شاهد برخی تخریب‌ها از سوی افراد علیه دولت برای معرفی در انتخابات هستیم که اقدام شایسته‌ای نیست. از انتقاد سازنده استقبال می‌کنیم، اما تخریب دولت را تخریب نظام می‌دانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد مناسب دولت در مقابله با کرونا در مقایسه با بسیاری از کشور‌های پیشرفته، تصریح کرد: علیرغم تحریم‌ها و محدودیت‌های مالی دولت و مردم در مقابله با کرونا به خوبی عمل کرده اند.

مصطفوی فراهم سازی جلب مشارکت حداکثری را یک اصل اساسی عنوان کرد و افزود: پیشنهادات استانی برای نحوه برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ به ستاد مرکزی ارائه شده است.

در این جلسه هر یک از اعضا به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در خصوص برگزاری باشکوه انتخابات ۱۴۰۰ پرداختند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.