سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح زمستانه خرید کتاب در خراسان رضوی

طرح ملی زمستانه خرید کتاب با حضور ۱۱۱ کتابفروشی در خراسان رضوی از امروز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افشین تحفه‌گر معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: اجرای "طرح ملی زمستانه خرید کتاب" با حضور ۱۱۱ واحد کتابفروشی این استان از امروز نهم اسفند ماه به طور همزمان با سراسر کشور در خراسان رضوی آغاز شد.

او افزود: ۸۲ واحد از کتابفروشی‌های فعال خراسان رضوی در اجرای "طرح ملی زمستانه خرید کتاب" در سطح کلانشهر مشهد و ۲۹ واحد در دیگر شهرستان‌های این استان مستقر هستند.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: شهروندان کتابخوان در چارچوب این طرح فرهنگی و اقتصادی که تا ۱۶ اسفند ماه ادامه دارد قادر به خرید کتاب‌ها با ۲۵ درصد تخفیف تا سقف ۲ میلیون ریال خواهند بود.

 


بیشتر بخوانید



تحفه گر بیان کرد: اجرای این طرح به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه خانه کتاب در استان بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت tarh.ketab.ir کتابفروشی‌های عضو این طرح را مشاهده کنند.

او تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا متقاضیان می‌توانند با ثبت اطلاعات در پنل زمستانه، خرید کتاب را به‌صورت غیرحضوری انجام دهند.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: امسال پیش از این در قالب اجرای "طرح ملی پاییزه فروش کتاب" ۶۱ هزار و ۷۵۴ جلد کتاب به ارزش ۲۵ میلیارد و ۷۳۷ میلیون و ۹۹۰ ریال در سطح خراسان رضوی به شهروندان کتابخوان فروخته شد.

 

انتهای پیام//ف.ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
فرصت خوبیه برای کنکوریا