سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهسازی و ساماندهی بیش از ۸۰ درصد معابر، سکونت گاه ها‌ی غیر رسمی در خوی

شهردار خوی اظهار داشت: بیش از ۸۰ درصد معابر، سکونت گاه‌ها غیررسمی در خوی بهسازی و ساماندهی شده اند.


محرم اکبرزاده شهردار خوی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: ساماندهی معابر شهری نقش مهمی در روند توسعه شهری، افزایش رفاه شهروندان و همچنین در زیباسازی معابر دارد بر همین اساس یکی از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری بهسازی معابر شهری است.

شهردار خوی افزود: توجه به مناطق کم برخوردار از سال ۹۶ تاکنون از سوی مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفته و با حمایت شورای اسلامی شهر خوی اقدامات گسترده عمرانی در این مناطق صورت گرفته است.

اکبرزاده گفت: بیش از ۲۱۰ هکتار سکونت گاه غیر رسمی در خوی وجود دارد بیش از ۸۰ درصد معابر این سکونت گاه‌ها مورد بهسازی و ساماندهی قرار گرفته اند.
اوافزود: حدود ۱۶۹ هزار مترمربع بهسازی و ساماندهی معابر در سکونت گاه‌های غیر رسمی از سوی شهرداری انجام شده و همچنان ساماندهی بخش باقی مانده نیز در دستور کار قرار دارد.
شهردار خوی گفت: تخته پل، ملاباغی، جمشیدآباد، یدیلر مناطق کم برخوردار شهر خوی بوده که اقدامات زیر سازی، آماده سازی، جدول گذاری، ایجاده پیاده رو (سنگ فرش) آسفالت ریزی به همراه زیباسازی معابر صورت گرفته است.

او با بیان اینکه یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه شهری ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در کنار اقدامات عمرانی است، افزود: بر همین اساس اولین خانه محله خوی در خیابان بعثت با مشارکت راه و شهرسازی استان در مساحتی بالغ بر ۵۵۰ مترمربع در ۳ طبقه و با اعتبار بیش از ۶ میلیارد ریال احداث شده است .

اکبرزاده ادامه داد: در خانه محله بعثت برای توانمند سازی خانواده‌ها و ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی برنامه های متنوع  آموزشی، فرهنگی، هنری، بهداشتی و مذهبی برای دو محله ملاباغی و جمشید آباد  ارائه شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.