سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه گیلان گواهینامه تایید صلاحیت دریافت کرد

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه گیلان موفق شد گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه معتمد محیط زیست گیلان در حوزه آب و پساب را دریافت کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، دانشگاه گیلان اعلام کرد: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه گیلان با همکاری پژوهشکده حوضه آبی خزر موفق شد گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه معتمد محیط زیست گیلان در حوزه آب و پساب را دریافت کند.

سازمان حفاظت محیط زیست کشور مسئول نگهداری از محیط زیست است و مسئولیت شناسایی منشا آلودگی‌ها و جلوگیری از تخلفات صنایع را برعهده دارد.

مسئولیت نمونه برداری و گزارش دهی پارامتر‌های زیست محیطی واحد‌های صنعتی به آزمایشگاه‌های معتمد محیط زیست نظیر آزمایشگاه مرکزی دانشگاه گیلان واگذار شده است.

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه گیلان علاوه بر پارامتر‌های عمومی شیمیایی و میکروبی، در اندازه گیری پارامتر‌های تخصصی از قبیل: اندازه گیری جذب فلزات سنگین، اکسیژن مورد نیاز شیمیایی و بیولوژیکی، کل جامدات محلول و معلق، حجم لجن و دیگر شاخصه‌های فیزیکی و شیمیایی آب‌ها، می‌تواند در طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی با دانشجویان، اساتید، پژوهشگران و صنایع استانی و کشوری همکاری کند.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.