سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش آمار شهدای استان مرکزی

آمار شهدای استان مرکزی ۹۰۰ تن افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در پی تحقیق و بررسی ستاد کنگره شهدای استان مرکزی آمار شهدای این استان با افزایش ۹۰۰ تنی به ۷ هزار ۱۰۰ شهید رسید.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در   نشست خبری سالروز برگزاری این کنگره از افزایش آمار شهدای استان مرکزی به ۷ هزار و ۱۰۰ تن خبر داد.

سردار کریمی افزود: امروز بعد از گذشت ۲ سال از برگزاری اجلاسیه اصلی کنگره و با تحقیقات میدانی انجام‌شده به ۷ هزار ۱۰۰ شهید والامقام در استان دست پیدا کرده‌ایم.

او اضافه کرد: در کارگروه آمار و اطلاعات شهدا بعد از تهیه فرهنگ‌نامه ۲۲ جلدی و تکمیل پرونده‌های ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی، کار تحقیق و بررسی شهدای استان با قوت و جدیت ادامه پیدا کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: بعد از برگزاری اجلاسیه اصلی کنگره، با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ادامه مسیر، هیچ‌گونه فعالیتی متوقف نشد و در قالب گام دوم کنگره کلیه فعالیت‌ها ادامه پیدا کرد.

او با بیان اینکه در ستاد کنگره شهدای استان مرکزی ۲۵ کمیته و ۱۶ کارگروه تخصصی با حضور اقشار و دستگاه‌های مختلف تشکیل شد، ادامه داد: تحقیقات ۲ ساله کارگروه آمار و اطلاعات کنگره شهدای استان مرکزی و رسیدن به آمار ۷ هزار و ۱۰۰ شهید والامقام در استان، نشان از نقش پررنگ استان مرکزی در موفقیت‌ها و حماسه‌های دفاع مقدس دارد و لذا تبیین نقش استان یک رسالت مهم است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.