سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید سهام در معاملات بورسی آذربایجان‌غربی به ۲۹ درصد رسید

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به معامله بیش از ۷۹ میلیون و ۵۵۵ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در این استان طی هفته گذشته، گفت: خرید سهام طی هفته گذشته کاهش چشمگیری داشت و به ۲۹ درصد از کل معاملات رسید.

وحید جوادی روز یکشنبه با بیان اینکه ارزش معامله‌های انجام شده در این مدت بیش از ۳۴۲ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال بود، اظهار کرد: شاخص کل بورس آذربایجان‌غربی طی هفته گذشته (شنبه تا پنجشنبه قبل) با ۳۲ هزار و ۷۱۰ واحد کاهش به یک میلیون و ۳۱۳ هزار و ۸۵۳ واحد رسید.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته شاخص بازار فرابورس نیز کاهش ۴۴۳ واحدی را تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز تا پایان هفته گذشته به ۱۷ هزار و ۹۱۹ واحد رسیده بود.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی هفته گذشته در بورس استان، ۱۲ کارگزار از ۱۵ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۹۹ شرکت‌های بورسی و فرابورسی را معامله کردند، ادامه داد: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری «توانا» بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۶۱ درصد به خود اختصاص داد.

جوادی اضافه کرد: در این مدت، شرکت سرمایه گذاری پارند پایدار سپهر با ۱۹ درصد، بیشترین ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.