سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار آذربایجان غربی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

توزیع ۲۵۰۰ چادر میان زلزله زدگان/ شش اردوگاه برای اسکان آماده سازی شده است

معتمدیان گفت: در شهرهای محل زلزله خوی برای اسکان مردم شش نقطه به صورت اردوگاه با تجهیزات کامل آماده سازی شده است.

محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه منطقه محل وقوع زلزله کوهستانی و سردسیر است گفت: در مرحله اول توزیع چادر را شروع کردیم که تا الان حدود ۲۵۰۰ چادر در میان آسیب دیدگان از زلزله توزیع شده است.

وی افزود: در شهر های محل زلزله شش نقطه به صورت اردوگاه با تجهیزات کامل آماده سازی شده تا مردم بتوانند در این محل ها اسکان پیدا کنند.

وی ادامه داد: بخشی از خانواده هایی که می‌خواهند برای نگه داری از وسایلشان در حیاط خانه خودشان چادر بزنند این امکان فراهم شده و چادر در اختیار این افراد هم قرار گرفته است.

معتمدیان اظهار کرد: با توجه به سرمای هوا برای تامین وسایل گرمایشی به با کارخانه های تبریز هماهنگ شده که تعدادی از هیتر های برقی استاندارد برای گرما و پخت و پز امشب و فردا توزیع خواهد شد.

وی در خصوص تامین امنیت و وسایل خانه های خسارت دیده گفت: مردم نگران نباشند نیروی انتظامی و بسیج در محل وقوع زلزله مستقر شده و هیچ مشکلی از لحاظ امنیتی وجود ندارد.

استاندار آذربایجان غربی بیان اینکه زلزله خوی ۱۹۴ نفر مصدوم داشته گفت: از تعداد مصدومین فقط ۲۴ نفر بستری و باقی به صورت سرپایی مداوا شدند.

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.