سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فعالیت کمیته های دهه فجر کوهبنان

دبیرستاد دهه فجر کوهبنان از فعالیت ۲۶ کمیته برای برنامه های دهه فجر شهرستان خبر داد.

دبیر ستاد دهه فجر کوهبنان گفت: بیش از ۲۶ کمیته در شهرستان کوهبنان متشکل از مسئولین ادارات، نیرو‌های نظامی و انتظامی، تشکل‌های مردمی، اصحاب رسانه و مطبوعات فعالیت خود را آغاز کرده اند.

حجت الاسلام رضا قاسمی افزود: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) در سال ۵۷ تمام معادلات جهان را بر هم زد و زمینه خفت و خواری دشمنان خصوصا آمریکای جهانخوار را رقم زد.

او تصریح کرد: با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) امید در دل مظلومان جهان افزون‌تر گردید لذا آمریکا و هم پیمانانش مجبور به ترک منطقه خاورمیانه شدند.

قاسمی تاکید کرد: حضرت امام (ره) از سال ۴۲ در پی ابلاغ کاپیتولاسیون همواره در برابر زیاده خواهی‌های آمریکائی‌ها ایستادگی کرد و چهره منفور آنان را در جهان بر ملا ساخت.

او تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت وجود امامین انقلاب خدمات گسترده‌ای طی سالیان گذشته در عرصه‌های مختلف در اقصی نقاط کشور انجام داده است.

دبیرستاد دهه فجر کوهبنان ادامه داد: بیش از ۲۶ کمیته در شهرستان کوهبنان متشکل از مسئولین ادارات، نیرو‌های نظامی و انتظامی، تشکل‌های مردمی، اصحاب رسانه و مطبوعات فعالیت خود را آغاز کرده اند تا برنامه‌هایی در خورشان اجرا گردد که جهت اجرای برنامه‌ها بایستی با بهداشت شهرستان هماهنگی کنند.

او گفت:کمیته‌های دستگاه‌های اجرایی، حوزه و روحانیت، زنان و خانواده، فضا سازی و تبلیغات شهری، کارگری و کار آفرینی، فرهنگی و هنری، رسانه مکتوب و خبرگزاری‌ها، اصناف و بازاریان، مراسم ویژه ۱۲ و ۲۲ بهمن در کوهبنان تشکیل شده اند.

برچسب ها: دهه فجر ، کمیته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.