سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور وزیر و دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش:

دنبال ایجاد تحول در گزینش و گزینشی هوشمندانه، دقیق و به روز هستیم

مشاور وزیر و دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: دنبال ایجاد تحول در گزینش و گزینشی هوشمندانه، دقیق و به روز هستیم.

سید امیر محمد خرازانی امروز در گردهمایی گزینشگران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان گفت: گزینش امری حساس و مهم است و ما در وزارت آموزش و پرورش به دنبال ایجاد تحول در گزینش و به روز رسانی روش‌ها هستیم.

او افزود: گزینش برای دانشگاه فرهنگیان در مدت زمان طولانی تری انجام می‌شود و در گروه آموزش ابتدایی هم، چون پذیرش به صورت نیمه متمرکز صورت می‌گیرد، روند گزینش طولانی‌تر است.

دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش، بیان داشت: به زودی ۶۰ تا ۹۰ هزار نیرو در آموزش و پرورش کشور بازنشسته می‌شوند و باید به همین اندازه استخدام داشته باشیم، در سال‌های آینده باید نیرو‌های جوان و کارآمد به نظام تعلیم و تربیت وارد شوند و با برنامه ریزی، نیرو‌های انقلابی، متعهد و متخصص به کار گرفته شوند.

خرازانی گفت: آینده نظام و انقلاب منوط به انتخاب‌ها و گزینش نیرو در آموزش و پرورش است، چرا که مسیر توسعه کشور از آموزش و پرورش می‌گذرد.

گردهمایی گزینشگران آموزش و پرورش استان کرمان با حضور «سید امیر محمد خرازانی»، مشاور وزیر و دبیر هیأت مرکزی گزینش و «سید حسین داود الموسوی»، مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش در هتل آسمان کرمان برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.