سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوستان شهید سلیمانی به زودی در کرمان

شهردار کرمان از افتتاح بوستان شهید سلیمانی درآینده نزدیک خبر داد.

شهردار کرمان در بازدید از پروژه‌های در حال اجرای منطقه چهار، پنج و یک شهر کرمان، روند اجرایی فاز یک بوستان سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی را مطلوب ارزیابی کرد و از افتتاح فاز اول آن در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

سعید شعرباف، در روند بازدید از پروژه‌های شهری و مراحل ساخت بوستان شهید حاج‌قاسم سلیمانی ، فاز اول و دوم بوستان را ۱۱.۵ هکتار اعلام کرد .

او با بیان اینکه این بوستان یکی از تفرجگاه‌های خوب شهر کرمان خواهد شد، گفت: این مجموعه تفریحی با توجه به قرارگرفتن در کنار زیارتگاه «سیدحسین» و آرامستان هنرمندان و با داشتن نما، منظر طبیعی، تپه‌های کم‌ارتفاع و دیده‌شدن فضای آمفی‌تئاتر در دل آن، می‌تواند یک بوستان شاخص در شهر کرمان باشد.

شهردار کرمان  از تکمیل فاز یک و تأمین نور این بوستان خبر داد و افزود: معبری برای پیاده‌راه و ورزش نیز در این بوستان دیده شده است.

شعرباف به درنظرگرفتن سکو‌هایی در این بوستان برای نشستن خانواده‌ها اشاره کرد وگفت: با فراهم‌آوردن نور کافی و امنیت کامل، تا ۴۰ روز آینده این بوستان را افتتاح خواهیم کرد.

او  با اشاره به اینکه زمان‌بندی این کار مشخص شده است،  بیان کرد: با انجام کار‌های در نظر گرفته‌شده، چون اجرای مسیر آب، مسیر پیاده و نور کافی، فاز دوم این بوستان نیز بلافاصله شروع خواهد شد.

شهردار کرمان افزود: این منطقه با اجرای بوستان شهید سلیمانی به یکی از مناطق تفرجگاهی زیبا تبدیل خواهد شد.

شعرباف، به آب‌و‌هوای مطلوب این بوستان اشاره کرد و ادامه داد: فاز اول، پنج هکتار و شامل پیاده‌راه، آبشار، پارکینگ، سرویس‌بهداشتی، محل ورزش و سکوی خانوادگی است.

وی بیان کرد: فاز دوم بوستان شهید سلیمانی، ادامه پیاده‌راه و تکمیل کامل پارک تا سمت بزرگراه آیت‌الله خامنه‌ای است.

برچسب ها: بوستان ، پیاده راه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.