سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۵۲ هزار میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در آذربایجان غربی+تصاویر

استاندار آذربایجان غربی گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج)،باند‌ بزرگ سازمان یافته قاچاق لوازم‌خانگی در مرز‌های جنوب استان متلاشی شد.

استاندار آذربایجان غربی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)، یکی از باند‌های سازمان یافته قاچاق  لوازم خانگی در مرز‌های جنوب استان، شناسایی و با همراهی دستگاه قضایی برخورد‌های قانونی انجام شد.

محمدصادق معتمدیان با اشاره به کشف و ضبط بیش از ۵۰ هزار قلم انواع لوازم خانگی در این محموله بزرگ قاچاق، افزود: ارزش ریالی محموله کشف شده، ۵۲ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اهمیت مبارزه با قاچاق کالا در رشد تولید و مهار تورم، اتخاذ تدابیر همه‌جانبه در راستای مبارزه با قاچاق کالا را ضروری دانست.

 استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تولید داخلی به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی و اساسی و موتور محرکه پیشرفت اقتصادی مطرح است، هر آنچه برای تقویت این اصل تلاش شود به همان میزان روند دستیابی به توفیقات اقتصادی با سرعت و شتاب فزاینده‌تری همراه خواهد شد.

معتمدیان با قدردانی از مجموعه وزارت اطلاعات، و دیگر دستگاه‌های متولی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح کرد: کشف و ضبط محموله قاچاق مذکور، در راستای تحقق سیاست‌های دولت سیزدهم و در حمایت از تولید داخلی و اشتغال انجام گرفته است.

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.