سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۱۴ طرح بنیاد کرامت رضوی با هزینه ۱۰۰ میلیارد تومان در کشور

همزمان با دهه کرامت، ۱۴ طرح خدمت رسانی ملی و استانی بنیاد کرامت رضوی به ارزش هزار میلیارد ریال در مشهد آغاز و بهره برداری شد.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی امروز  در آیین آغاز و بهره برداری از این طرح‌ها در مشهد گفت: بهره‌برداری از چاهک‌های آب در سیستان و بلوچستان، آزادسازی زندانیان، توزیع جهیزیه، تشرف هزار بیمار صعب العلاج زیارت اولی و هزار زن سرپرست خانوار به حرم مطهر امام رضا (ع) از جمله این طرحهاست.
محمدحسین استاداقا افزود: امروز ۳۰۰ چاهک از مجموع ۵۰۰ چاهک آب کشاورزی مورد نیاز در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید و تحویل افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شد و باقی مانده چاهک‌ها نیز طی ۲ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: آغاز جشنواره فرهنگی - ورزشی در ۲۰۲۰ محله محروم کشور از دیگر این طرحهاست که تا دهه فجر ادامه خواهد داشت.
بنیاد کرامت رضوی به عنوان نهادی مردمی و جهادی، تحت اشراف تولیت آستان قدس رضوی تشکیل شده است  تا منابع اختصاص یافته از آستان قدس رضوی، در فعالیت‌هایی اثربخش و ماندگار جریان یابد.

بنیاد کرامت رضوی خدمات خویش را در پنج عرصه خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی، امدادرسانی به آسیب‌دیدگان در بحران‌ها و بلایای طبیعی، ارائه خدمات اجتماعی به محرومان در عرصه‌های تخصصی، فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی در عرصه بین الملل و اقدامات عمومی و زیرساختی ارائه می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.