خانه خلاق و نوآوری بنیاد کرامت رضوی در مشهد کار خود را آغاز کرد

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی از راه اندازی رسمی خانه «خلاق و نوآوری کرامت» در مشهد خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - محمدحسین استادآقا گفت: خانه «خلاق و نوآوری کرامت» که با هدف توسعه نوآوری و کسب و کار‌های اجتماعی در قالب برنامه توسعه زیست بوم نوآوری اجتماعی و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شکل گرفته است به‌طور رسمی در مشهد آغاز به کار کرد.

وی گفت: این بنیاد در جهت استقرار نظام نوآوری در ارکان ساختاری خود و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری «خانه خلاق و نوآوری کرامت» را فعال کرده است و با ایجاد آن، توسعه نوآوری و بهره‌گیری از فرصت‌های خلاقانه به‌منظور ارائه راهکارها، ایده‌‎های نو و تولید محصولات در چارچوب ماموریت‌های بنیاد کرامت رضوی را دنبال خواهد کرد.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی گفت: این خانه که زیر نظر بنیاد کرامت رضوی فعالیت می‌کند با حمایت از ایده‌ها و استارتاپ‌های نوآورانه، در تمامی مراحل ایده پروری، تاسیس و توسعه نوآوری و کسب و کار‌های اجتماعی همراه نوآوران خواهد بود.


بیشتر بخوانید


استاد آقا گفت: ماموریت کلیدی و حوزه عملکردی این مجموعه، حوزه نوآوری اجتماعی است و قرار است بر اساس سرمشق نوآوری باز، از ایده‌ها، طرح‌ها و استارت‌آپ‌ های فعال در حوزه نوآوری اجتماعی برای حل مسایل جاری، بهبود عملکرد و ایجاد راه حل‌های نوآورانه دارای ارزش افزوده استفاده شود.

او گفت: همه ایده‌پردازان و فعالان در حوزه‌های نوآورانه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در محور‌های فراخوان جذب ایده خانه خلاق و نوآوری کرامت، به نشانی inn.bkr.ir مراجعه کنند.

بنیاد کرامت رضوی (ع) به عنوان هلدینگ فعالیت‌های اجتماعی و بازوی اجرایی حوزه اجتماعی و معرفتی آستان قدس رضوی محسوب می‌شود.

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار