تشرف دومین کاروان خانواده‌های زندانیان به مشهدالرضا(ع) / ۲۷۰ نفر از ۷ استان مهمان بنیاد کرامت شدند

مدیر امور زائرین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: به همت بنیاد کرامت رضوی، دومین گروه از خانواده زندانیان از ۷ استان کشور به مدت سه روز مهمان حرم مطهر رضوی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رجبی مدیر امور زائرین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: به همت بنیاد کرامت رضوی، دومین گروه از خانواده زندانیان از ۷ استان کشور به مدت سه روز مهمان حرم مطهر رضوی شدند. این طرح حمایتی با هدف کاستن از فشار‌های روحی و روانی ناشی از فقدان همسر و پدر در خانواده‌های زندانیان اجرایی شده و با مشارکت سازمان زندان‌ها، گروه‌های دارای اولویت به بنیاد کرامت رضوی معرفی و عازم سفر زیارتی مشهد مقدس می‌شوند.

او افزود: نخستین گروه این خانواده‌ها، ششم آبان از دو استان آذربایجان شرقی و اصفهان مهمان آستان قدس رضوی بودند و پس از سه روز اقامت در شهر مشهد و زیارت حرم مطهر رضوی به شهر‌های خود باز‌گشتند.

مدیر امور زائرین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی با اشاره به تشرف دومین کاروان این زائران ادامه داد: در این مرحله، ۷ گروه شامل ۲۷۰ نفر از خانواده مددجویان استان‌های خراسان جنوبی، خوزستان، سمنان، مرکزی، تهران، البرز و کرمان وارد شهر مشهد شدند.

رجبی بیان کرد: این خانواده‌ها به مدت ۳ روز اقامت در زائرشهر رضوی از برنامه‌های متنوعی شامل زیارت گروهی با ویژه‌برنامه‌ای در رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی و همچنین اردوی یک روزه در باغ اردوگاه خاتون از برنامه‌های مفرح فرهنگی و ورزشی استفاده خواهند شد.

 مقرر شده ۱۵۰۰ نفر از اعضای خانواده‌های زندانیان سراسر کشور که نیاز بیشتری به حمایت معنوی و فرهنگی دارند، به سفر زیارتی مشهدالرضا (ع) مشرف شوند.

انتهای پیام//ف. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.