سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک مسوول دفتر فرماندهی کل قوا:

اندیشه های امام راحل باید در جامعه بازخوانی شود

معاون سیاسی دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا بر بازخوانی تفکرات و اندیشه ها،شیوه ها، خصلتها و آموزه های امام خمینی (ره) در جامعه تاکید کرد.

سردار سرتیپ دوم رسول سنایی راد روز یکشنبه در آیین بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در خواف گفت: امام خمینی (ره) به عنوان شاگرد بزرگ مکتب اسلام ناب محمدی توانست نه تنها در کشور ما یک انقلاب بزرگ را به سرانجام برساند بلکه توانست با تکیه بر مردم و بر خلاف بسیاری از انقلاب های نافرجام نظام جمهوری اسلامی را پایه گذاری کند.

وی تصریح کرد: بسیاری از قدرت ها که انقلاب اسلامی ایران و پیام آن را برای خودشان خطر ساز می‌دیدند به مقابله با ما برخاستند با این وجود توانستیم نظام جمهوری اسلامی را تثبیت کنیم و به سایر ملت های مظلوم الهام دهیم که می‌توانند برابر دشمنان اسلام ایستادگی کنند.

سنایی راد افزود: امروز مقاومت اسلامی با تاسی از افکار و اندیشه های امام راحل و انقلاب اسلامی در جهان و از جمله منطقه گسترش یافته است.

وی اضافه کرد: برگزاری گرامیداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در شهر خواف که اهل سنت و تشیع با حفظ اتحاد و همدلی در کنار یکدیگر زندگی می کنند تجلی نوعی بصیرت است.

مرکز شهرستان خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.