سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری مشاور غیرمجاز فروش محصولات بهداشتی در فضای مجازی

فردی که به صورت غیرقانونی از طریق فضای مجازی اقدام به مشاوره‌های غیرتخصصی و فروش محصولات آرایشی و بهداشتی می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

صبح روز چهارشنبه ۲۴ خردادماه ۱۴۰۲، طی رصد و پایش مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و با همکاری پلیس امنیت عمومی، فردی که به صورت غیرقانونی از طریق فضای مجازی اقدام به مشاوره‌های غیرتخصصی و فروش محصولات آرایشی و بهداشتی می‌کرد، شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: طی رصد و پایش صورت گرفته از سوی مدیریت غذا و داروی این دانشکده مشخص شد، فردی با هویت نامعلوم و از طریق فضای مجازی اقدام به مشاوره‌های غیرتخصصی و فروش محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز می کند.

او افزود: موضوع در دستور کار قرار گرفت و طی اقدام سریع، با همکاری پلیس امنیت عمومی شهرستان سیرجان، فرد مورد نظر در یکی از داروخانه‌های سطح شهر که مشغول مشاوره غیرتخصصی و دخالت در امر پزشکی و تهدید سلامت شهروندان بود، شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

رضوی‌نسب از شهروندان خواست، در بحث سواد رسانه‌ای به روز بوده و در انتخاب مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی دقت لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده واحد‌های غیرمجاز و متخلف مراتب را به سامانه پاسخگویی ۱۹۰ وزارت بهداشت و اداره بازرسی دانشکده علوم پزشکی سیرجان اطلاع دهند.

او ضمن اظهار اینکه سلامت شهروندان هدف اصلی و اولویت دانشکده علوم پزشکی سیرجان است، از کلیه نهاد‌های قضایی، امنیتی و نظامی که در تحقق سلامت شهروندان با این دانشکده همکاری می‌کنند، تشکر کرد.

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.