سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

مسائل و مشکلات جامعه کارگری را با جدیت پیگیری می‌کنیم

شریفی گفت: قشر کارگر نجیب‌ترین مردم در استان هستند که در تمام امور نجابت، صبوری و خویشتن داری پیشه کردند، بنابراین با جدیت پیگیر حل مسائل و مشکلات مردم خصوصا این قشر زحمت کش هستیم.

 رضا شریفی در جلسه کمیسیون کارگری استان که با حضور علی حسین رعیتی فرد معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، بیان داشت: مسأله ما یک مساله صنفی و اجتماعی است و هیچ گاه به آن به دید امنیتی نگاه نکردیم لذا این کلید واژه‌ی پر تکرار ما بوده است.

شریفی ادامه داد: شورا‌های شهر نیاز به تلاش بیشتر دارند تا شهرداری‌های استان همتراز با شهرداری‌های کلان شهر‌ها شوند لذا ما برنامه‌های متنوعی را داریم و درحال پیگیری آن هستیم.

معاون استاندار تصریح کرد: به برکت خون شهدا و به دنبال توجه ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران به سیستان و بلوچستان به ویژه پس از دیدار مردم استان با مقام معظم رهبری روح تازه‌ای در کالبد استان دمیده شده و توانستیم در همه حوزه‌ها به یک ثبات برسیم.

وی افزود: نکته دیگر تدبیر مدیریتی است که در خیلی از حوزه‌ها می‌توانیم با تدابیر ویژه هم در حوزه داخلی و هم در حوزه جامعه هدف تاثیر مثبت ایجاد کنیم.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: مدیران باید برای مردم وقت بگذارند و پای صحبت‌های مردم بنشینند و پاسخگوی مخاطبین خودشان باشند.

رضا شریفی در ادامه خاطرنشان کرد: استان ما به برکت خون شهدا و به برکت پایداری و انسجام اجتماعی خوبی که ایجاد شده تبدیل به اولویت توسعه کشور و کارگاه عمرانی بزرگ شده است که این امر می‌طلبد؛ جدی‌تر مقدمات و الزامات کارگاهی را فراهم کنیم و نباید از جهش و شتاب توسعه عقب بمانیم.

 معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از مدیران استانی که برای بهبود و رفع مشکلات قشر کارگر تلاش می‌کنند، بیان کرد: جامعه کارگری به فرموده مقام معظم رهبری همیشه پای نظام بوده، هست و خواهد بود.

علی حسین رعیتی فرد افزود: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بیش از ۱۴ هزار شهید تقدیم کرده و در دو جبهه هم سنگر توحید را حفظ و هم نیاز مردم را برآورده کرده و اجازه ندادند خدشه‌ای به تمامیت ارضی ایران عزیز وارد شود و امروز هم جامعه کارگری علی رغم مشکلاتی که ممکن است داشته باشد، همچنان کار پای انقلاب ایستاده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.