رویداد مردمی اشتغال در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از برگزاری رویداد مردمی اشتغال باهدف تسریع در برقراری ارتباط کارجویان و کارفرمایان در این استان خبر داد.

  روابط‌عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، خلیل احمد سلامی بیان کرد: اولین رویداد مردمی اشتغال سیستان و بلوچستان در راستای ایجاد توازن میان عرضه و تقاضای نیروی کار با تمرکز بر تمام حوزه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی و به‌ویژه حوزه دانش‌بنیان و فناور صبح ۲۹ آذرماه با حضور معاون اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پارک علم و فناوری استان برگزار می‌شود.
 
وی افزود: جامعه هدف و مخاطبان این طرح کارفرمایان، کارجویان، دفاتر مشاور شغلی و کاریابی‌های غیردولتی داخلی و همچنین اداره‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های تابعه هستند.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: کاهش زمان و هزینه‌های جستجوی شغل، تأمین مستقیم نیروی کار موردنیاز کارفرمایان و واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین اجرایی‌شدن برنامه توسعه و یکپارچه‌سازی نظام اطلاعات بازار کار و توسعه سامانه جستجوی شغل، بخشی از اهداف مهم این رویداد است.
 
سلامی با بیان اینکه هم‌زمان با برگزاری «رویداد مردمی اشتغال»، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در قالب میز خدمت پاسخگوی متقاضیان هستند، گفت: راهنمایی و مشاوره شغلی در زمینه اشتغال و تسهیلات در این بخش ارائه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار