معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

مسائل و مشکلات جامعه کارگری را با جدیت پیگیری می‌کنیم

شریفی گفت: قشر کارگر نجیب‌ترین مردم در استان هستند که در تمام امور نجابت، صبوری و خویشتن داری پیشه کردند، بنابراین با جدیت پیگیر حل مسائل و مشکلات مردم خصوصا این قشر زحمت کش هستیم.

 رضا شریفی در جلسه کمیسیون کارگری استان که با حضور علی حسین رعیتی فرد معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، بیان داشت: مسأله ما یک مساله صنفی و اجتماعی است و هیچ گاه به آن به دید امنیتی نگاه نکردیم لذا این کلید واژه‌ی پر تکرار ما بوده است.

شریفی ادامه داد: شورا‌های شهر نیاز به تلاش بیشتر دارند تا شهرداری‌های استان همتراز با شهرداری‌های کلان شهر‌ها شوند لذا ما برنامه‌های متنوعی را داریم و درحال پیگیری آن هستیم.

معاون استاندار تصریح کرد: به برکت خون شهدا و به دنبال توجه ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران به سیستان و بلوچستان به ویژه پس از دیدار مردم استان با مقام معظم رهبری روح تازه‌ای در کالبد استان دمیده شده و توانستیم در همه حوزه‌ها به یک ثبات برسیم.

وی افزود: نکته دیگر تدبیر مدیریتی است که در خیلی از حوزه‌ها می‌توانیم با تدابیر ویژه هم در حوزه داخلی و هم در حوزه جامعه هدف تاثیر مثبت ایجاد کنیم.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: مدیران باید برای مردم وقت بگذارند و پای صحبت‌های مردم بنشینند و پاسخگوی مخاطبین خودشان باشند.

رضا شریفی در ادامه خاطرنشان کرد: استان ما به برکت خون شهدا و به برکت پایداری و انسجام اجتماعی خوبی که ایجاد شده تبدیل به اولویت توسعه کشور و کارگاه عمرانی بزرگ شده است که این امر می‌طلبد؛ جدی‌تر مقدمات و الزامات کارگاهی را فراهم کنیم و نباید از جهش و شتاب توسعه عقب بمانیم.

 معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از مدیران استانی که برای بهبود و رفع مشکلات قشر کارگر تلاش می‌کنند، بیان کرد: جامعه کارگری به فرموده مقام معظم رهبری همیشه پای نظام بوده، هست و خواهد بود.

علی حسین رعیتی فرد افزود: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بیش از ۱۴ هزار شهید تقدیم کرده و در دو جبهه هم سنگر توحید را حفظ و هم نیاز مردم را برآورده کرده و اجازه ندادند خدشه‌ای به تمامیت ارضی ایران عزیز وارد شود و امروز هم جامعه کارگری علی رغم مشکلاتی که ممکن است داشته باشد، همچنان کار پای انقلاب ایستاده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.