ساعاتي پيش برگزار شد؛

مراسم رونمایی رسمی سایت مرجع سنتی طب سنتی ایران

از سایت مرجع طب سنتی ایران ساعاتی پیش در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور بزرگان و اساتید طب سنتی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حسین رضایی زاده ، مسئول طراحي اين سامانه  با بیان اینکه اين سامانه با توجه به نیاز و دانش روز و احترام به دانش وعلم پزشکی از گنجینه هاي طب سنتی است لذا در زمینه طب سنتی مي توان با استفاده از اين سامانه گام هایی را برداشت.
وی در ادامه افزود: تا به حال 130 طرح مطالعاتی در زمینه طب سنتی، بیش از 40 دانشجو و در حد دکترا و دکترای تخصصی و بیش از 37 عضو هیئت علمی در زمینه طب سنتی داشته ایم و در اوایل سال 1392 پنج فرآورده دارویی دو فرآورده آرایشی و بهداشتی، پنج فرآورده خوراکی در جهت درمان و پیشگیری از بیماری ها رونمایی خواهیم کرد.
وی درادامه خاطر نشان کرد: ما با استفاده از روش های علمی روز می توانیم از طب سنتی روز نیز استفاده کنیم و کیفیت بیماران سرطانی، نترولوژی ، MN ، بیماری های مغز واعصاب و پزشکی هسته ای را با رونمایی از برخی داروها بهبود بخشیم.
رضايي زاده درباره برنامه های آتی طب سنتی به چاپ کتاب بابونه اشاره کرد و گفت: نشریه عطار نامه، ایجاد فرایند چهره پزشکی ایرانی، تولید لوح فشرده سفره سیمرغ و برنامه های تولیدی از رسانه ملی، برنامه های آتی در زمینه طب سنتی خواهد بود.
گفتنی است: سایت مرجع طب سنتی ایران به آدرس ‌WWW.Tandorostan.org امروز رونمایی شد و در دسترس علاقمندان به مطالب و طب سنتی خواهد بود./عط

 

** براي مطرح كردن سوالات پزشكي خود اينجا را كليك كنيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.