هدایت هم رفتنی شد

شنیده ها حاکی از آن است که مجید هدایت که در آبان ماه سال 88 جانشین قلعه بانی در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران شده بود ، از این سمت کنار گذاشته و شخص دیگری جایگزین وی خواهد شد.

به گزارش سرويس وبگردي باشگاه خبرنگاران و به نقل از بازار خبر، یک منبع آگاه  در این خصوص گفت : خداحافظی مجید هدایت از سازمان گسترش و نوسازی بیش از پیش جدی شده است و گزینه های احتمالی نیز برای جانشینی رئیس هیات عامل ایدرو انتخاب شده است.

وی اضافه کرد: مهمترین گزینه ای که تاکنون برای تصدی این سمت معرفی شده است و از گزینه های نزدیک به انتصاب در این کرسی است، غلامرضا شافعی وزیر اسبق صنایع و معادن است که در دوران جنگ تحمیلی نیز زمامدار وزارتخانه صنایع و معادن بوده است.

این منبع مطلع خاطرنشان کرد: امروز آخرین روز کاری هدایت در سازمان گسترش و صنایع ایران بوده است و وی در پایان روز کاری خود در این سازمان پیش از ترک محل کارش از تمامی همکارانش خداحافظی کرده است.

وی که در دست و پنجه نرم کردن با تحریم ها نیز دستی بر آتش دارد، در دوره ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی و خاتمی نیز وزیر تعاون و وزیر صنایع بوده است؛ وی اکنون نیز از فعالان اقتصادی در بخش خصوصی است.

اطلاعات رسیده حکایت از آن دارد که عدم هماهنگی با کابینه و نبود اتفاق نظر در خصوص مسائل مختلف با وزیر صنعت ، معدن و تجارت از مهمترین دلایل این برکناری ذکر شده است.

گفتنی است؛ وزارت صنعت ، معدن و تجارت تا کنون این برکناری را تایید و یا تکذیب نکرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار