شاید در نگاه اول همه عشق ها شبیه به یکدیگر باشند اما این تصوری اشتباه است.

به گزارش سرویس علمی، پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ همانگونه که اثر انگشت 2 نفر امکان ندارد شبیه یکدیگر باشد حتی رفتار و خصوصیات اخلاقی آنها هم با یکدیگر تفاوت دارد همین تفاوت
باعث می شود تا هیچ ازدواجی شبیه یکدیگر نباشد.
اگر فکر می کنید شما با همین شخصیت با فرد دیگری ازدواج کرده بودید همین رفتارها را انجام می دادید سخت در اشتباهید چراکه عشق میان 2 نفر ارتباط مستقیمی با روحیان هر 2 نفر دارد.

*عشق امیدوارانه

عشقی که براساس خوش بینی زیاد به وجود آمده است عشق امیدوارانه است.

زمانی که عاشق می شویم تصور می کنیم آن فرد زندگی مان را متحول خواهد کرد ممکن است آن فرد به ما کمک کند تا ناراحتی و غصه های خود را فراموش کنیم و به ما آرامش هدیه کند اما بیشتر این نوع عشق ها در ظاهر آرام و منطقی به نظر می رسد.

*عشق نجات دهنده

در اینجا ما به خاطر این عاشق فردی می شویم که ما را از آنها نجات می دهد که به این نوع عشق ناجی گفته می شود که در این نوع عشق افراد حقایق را نادیده می گیرند و به خود امید واهی می دهند.

*عشق بخاطر از خود متنفر بودن

در اینجا ما به این خاطر عاشق می شویم که شخص مورد علاقه ما با ما بدرفتاری می کند زیرا ما هم اعتقاد داریم شایسته آن بدرفتاری ها هستیم که این افراد به زبان_پرخاشگر یا کسانی هستند که از طرف مقابلشان سوء استفاده می کنند که این دقیقاً با عشق واقعی در تضاد است.

*عشق خریدنی

در این نوع عشق برای این عاشق شخصی می شویم که فکر می کنیم این عشق باعث می شود زندگی ما دارای مفهوم و ارزش بیشتری شود که این نوع عشق تقریباً مشابه عشق امیدوارانه است اما ممکن است این نوع عشق شدیدتر باشد شاید به خاطر این باشد که دیگر تحول و دگرگونی که در زندگی ها به وجود می آید فقط ظاهری نیست.

*عشق کاربردی

در این مرحله زمانی عاشق می شویم که متوجه می شویم علائق و آرزوها و هدف های فردی مشابه هدف های ماست و فکر می کنیم ممکن است این فرد به ما کمک کند تا سریعتر به هدف های مشترکمان نزدیک شویم.

*عشق متضاد

در این مرحله به خاطر اینکه فرد مورد نظرمان شخصیت مرموز و غیر قابل فهمی دارد عاشقش می شویم او کارهای عجیبی انجام می دهد که ما را سرگرم می کند و برایمان جالب است که این فرد شخصیتی دارد که دقیقاً متضاد شخصیت خود ماست و به همین دلیل عاشقش می شویم که این نوع عشق در نقطه مقابل عشق حقیقی قرار دارد.

*عشق حقیقی

در این نوع عشق ما زمانی عاشق فرد مورد علاقه مان می شویم که شخصیت خودمان را در وی می بینیم که او فردی است که علائق، آرزوها و اخلاقی مانند خودمان دارد./ح
برچسب ها: عشق ، زندگی ، شخصیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.