من و تو در حمایت آشکار ازمنافقین، سفارش برنامه می پذیرد!

شبكه انگليسي ساخته من و تو كه تحت حمایت دستگاه اطلاعات انگلیس فعاليت مي كند با پخش گزارش ویژه ای به تبرئه جنایات تروریستی سازمان مجاهدین(منافقین) پرداخت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در این گزارش سفارشی، با گزینشی بازگو کردن وقایع تاریخی دوران انقلاب اسلامی و به روشی موذیانه، تنها به مجازات سازمان تروریستی مجاهدین ( منافقین ) اشاره شده و یادآوری هرچند اندک به پرونده سیاه اعضای این گروهک مطرود ایرانیان، در ترورها، بمبگذاری‌ها و همدستی در جنایات رژیم بعث عراق به سرکردگی صدام جنایتکار نشده است.

آنگونه که اگر کسی آشنایی با این وقایع تاریخی نداشته باشد،به سادگی با بخش اعظمی از تاریخ اقدامات پر خیانت ایشان در کشور غریبه و بی اطلاع می ماند.

نکته قابل توجه این برنامه حمایت همه جانبه شبکه من و تو از این گروهک است ، به طوری که در بخش های مختلف برنامه برخورد با این گروهک را غیر انسانی و مغایر حقوق بشر جهانی معرفی می کند!

کارنامه منافقان آنچنان سیاه است که سایر گروهکهای مخالف جمهوری اسلامی نیز از این فرقه منحوس تبری می‌جویند و با تمام حمایتهای آشکار و پنهانی آمریکا از این گروهک تروریستی هنوز نام این گروهک منحوس به سبب جنایتهای فراوانش که قابل کتمان نیست در لیست سیاه گروههای تروریستی آمریکا وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.