سامانه بين المللي تامين قطعات، تجهيزات و مواد اوليه تاسيس مي شود

رئيس هيات عامل ايميدرو از تاسيس سامانه بين المللي ارتباطي براي تامين قطعات، تجهيزات، مواد اوليه و دانش فني معادن و صنايع معدني در كشور خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا، فريدون احمدي در جمع رايزنان بازرگاني ايران در ساير كشورها با بيان اين مطلب، اظهار داشت: با توجه به اينكه در كشور نهضت داخلي سازي تجهيزات و قطعات و بومي سازي فناوري ها راه افتاده است، درنتيجه نيازمند دسترسي به دانش فني و مهندسي هستيم و اين موضوع نيازمند آسان سازي فرايند تامين است.
از اين رو، برنامه ريزي شده تا با راه اندازي سامانه ياد شده، رايزنان بازرگاني ايران در 20 كشور ذيربط ضمن معرفي فرصت هاي موجود در ايران و سايركشورها، بستر ارتباطي لازم شركت ها و بنگاه هاي داخل كشور با تامين كنندگان قطعات، تجهيزات، مواد اوليه و دانش فني لازم در خارج از كشور را فراهم كنند.
وي ادامه داد: در اين ميان، رايزنان بايد كمك كنند تا فرايندهاي تامين كالا و دانش فني بهينه شده و دستگاه ها، تجهيزات و قطعات مورد نياز از منابع دست اول تامين شود. همچنين امكان افزايش صدور خدمات فني و مهندسي از طريق معرفي قابليت ها و توانمندي ها نيز ايجاد شود.
رئيس هيات عامل ايميدرو با اشاره به اهميت تشكيل اين سيستم ارتباطي، تصريح كرد: با فعاليت سامانه مورد نظر، بدون شك نظام رقابتي ايجاد مي شود و درنتيجه قيمت ها كاهش مي يابد./س
برچسب ها: تامین ، قطعات ، تجهیزات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار