جلسه امير قلعه نوعي با بازيكنان استقلال

بايد از بازي نكردن ناراحت شده و اعتراض كنيد

امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال شرايط تيمش را زير نظر دارد و از طرفي وي جلسه اي مهم را با اعضاي تيم برگزار كرد تا توصيه هاي نهايي را به آنها ارائه كند. در اين جلسه وي اولتيماتوم جدي را ارائه كرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، سرمربي تيم استقلال اعلام كرده است كه بازيكنان اين تيم بايد منتظر فصل متفاوتي در استقلال باشند زير اين تيم با شرايط متفاوتي آماده مصاف با حريفانش مي شود زيرا شرايط  در استقلال اين فصل با ديگر فصل ها و  قبل از اين قابل قياس نيست و سرمربي تيم قصد دارد سال متفاوتي رابراي آبي ها رقم بزند تا در نهايت با رضايت هواداران در پايان فصل همراه شود.

از طرفي سرمربي تيم استقلال مدعي شده است كه انتظار دارد بازيكنان تيمش با آمادگي كامل براي بازي هاي اين تيم حاضر باشند و از عدم حضور در تركيب استقلال ناراحت شده و اين مسئله اعلام كنند و تلاش خود را بيشتر كنند.

اين درحالي است كهاعضاي اين تيم براي حضور در تركيب با مشكلاتي روبرو هستند زيرا بر اساس شرايط فعلي استقلال اين تيم براي حضور در تركيب با مشكلاتي روبرو هستند زيرا  بر اساس شرايط فعلي استقلال اين تيم در پست هاي مختلف با تعداد بازيكنان روبروست و حضور بازيكنان در تركيب اصلي مشخص نيست.

شايان ذكر است ، سرمربي آبي ها خواستار عملكرد بدون حرف و حديث از اعضاي تيمش شده است و اينكه آنها بايد تمام بازي ها را چه خانگي و چه خارجي از خانه جدي بگيرند زيرا در غير اين صورت مربيان و مسئولان با هيچ يك از اعضاي تيم تعارف ندارند و هر كسي كه آماده تر باشد نظر مثبت سرمربي تيم را به خود جلب مي كند و با باقي افراد نيز برخورد جدي مي شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار