مفتی مشهور وهابی در بزم شراب+عکس

انتشار این تصویر به قدری به این مفتی وهابی فشار آورده که او تلاش کرد عکس را ساختگی معرفی کند اما دیگر حاضران در آن مراسم، در مطالب مختلف و اظهاراتی گوناگون حضور "محمد العریفی" در آن مراسم را تأیید کردند.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، "محمد العریفی" یکی از مفتی های سرشناس وهابیت، اخیرا در مراسمی که مشروب سر سفره آن بوده شرکت داشت و طبق شهادت بعضی از حاضران در آن مراسم، مقداری شراب هم نوشیده است.حضور او در این مراسم از نظر دین اسلام به خودی خود رفتار شبه ناک و غیر شرعی به شمار می رود، از طرفی نیز انتشار عکس وی در این مراسم جنجالی جدید را آفریده است.

 

وی به عنوان استاد دانشگاه ملک سعود و فردی تحصیل کرده محسوب می شود اما در عین حال سال گذشته در یک سخنرانی، قرآن کریم را مورد تمسخر قرار داد. العریفی سابقه توهین و تمسخر به مرجع عالیقدر جهان تشیع، آیت الله سید "علی سیستانی" را دارد. این گونه رفتارها غیر دینی چهره واقعی و منحرف وهابیون و در رأس آنها بزرگانشان را آشکار تر می کند.
برچسب ها: مفتی ، وهابی ، شراب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Poland
حسین
۱۵:۳۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
وهابی یعنی احمق ترین انسانهای غافل
Germany
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۱
گندهای این ضد انقلاب دروغگو رو رو کنید، مردم بفهمند چقدر اینها دو رو هستند، ضد انقلاب موجودی است که فقط با دروغ زنده است.


یا علی ، حق نگهدارتان باشد ،
-
ناشناس
۰۸:۱۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۱
وهابی از سگ نجستر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
سگ قابل تربیت است
اینها انسان را هم از راه به در میکنند...
به حق نابودی دشمنای دوست نمای اسلام.................................تــکــــبـــــیــــر
آخرین اخبار