در اعتراض به هتاکي به رسول اکرم (ص)صورت گرفت

بيانيه تجمع اعتراضي دانشگاه علامه طباطبايي

بيانيه تجمع اعتراضي اساتيد ، دانشجويان و کارمندان دانشگاه علامه طباطبايي به اهانت‌هاي اخير به رسول اکرم (ص) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در بيانيه تجمع اعتراضي دانشگاهيان دانشگاه علامه طباطبايي نسبت به اهانت هاي اخير به رسول اکرم (ص) آمده است:

بسمه تعالي

محمد رسول الله والذين معه الشداء علي الکفار رحماء بينهم

يريدون ليطفوا نورالله بافواهم والله منهم نوره و لوكره الكافرون

در عصر تحجر بي‌ديني  قامتي ز نور برخاست            شور حيات جاودانه‌اش تا ابد برپاست

روسياهان ابليسي حكايتشان حك تاريخ است          و تا ابد ماندگاري عشق در دل بشريت زيباست

در عصر گم گشتگي هاي پر تحير، آنان که براي جنگ، صلح را بهانه مي کنند تا با ماسک تمدن به دموکراسي جنگي مدرن دست يابند بي شک آخرين تير خلاصي ناکامي را بر پيکره نيمه جان خويش شليک مي کنند تا شايد چند صباحي با صداي آن شليک در خواب به توهم بيداريشان لبخند مرگ بزنند و در هر شليکي که حواله مي کنند در زخم بستر درماندگي بيشتر متلاشي مي شوند .

يا رسول الله، اقيانوس اشک اندوه به اندازه ادراک خود بر اين بي ادبي عذر خواهيم که چرا بشر چنين گستاخ مي شود و ما به رسم ادب ذکر شهادتين را بر لب جاري و کسوت سربازي و جان برکفي بر اندام خويش مي پوشانيم و خداي را بر اين ادعا شاهد مي گيريم که " اطيعوالله و اطيعوالرسول و اولي الامر منکم " که ما را در کسوت بندگي ات قرين تر نمايد و شکر خداي را که ما را بر مرام اطاعت مصمم و مستدام تر گردانيد.

بي شک در عصري که واليان نبوت نبوي و ولايت علوي بر مسند معنا، نغمه پيغمبري را در مکتب ائمه کرام در غالب وارثان دين و ولايت فقيه و عرفان محمدي و علوي نجوا مي کنند و نه هر از چند گاهي بلکه هر لحظه پيامبري از جنس عشق در اقيانوس دل فوران مي کند و به يقين کاخ پوشالي بي اخلاقي و نفاق و کفر را در هم شکسته و امارت حب الله و حب النبي را در آشيانه عاشقي ممالک دنيا بنا مي کنند تا محرومان از تلالو انوار الهي و جمال نبوي در پشت پرده تيرگي غفلت آهنگ مستي قهقرايي را بسرايند كه " اولئك كالانعام بل هم اضل"

امروزه در عصر جديد مستانه‌هاي مست شهوت شهرت در شهر غربت شرف و در منتهاي بهت بي‌شجاعتي ددمنشانه با نگاه شقيانه بر مسند شنيع عداوت علم شقاوت برگرفتند تا به زعم بيمارگون خويش، نور الهي را خاموش کنند در حالي که نور الهي به تعبير قرآن خاموش شدني نيست. " يريدون ليطفوا نورالله بافواهم والله منهم نوره و لو كره الكافرون."

هتاکي قومي بي ريشه، بيش از آن که توهين به اسلام و اديان الهي و به تعبيري اسلام ستيزي باشد تقويت خروش امواج غيرت‌مندانه ممالک انساني و آزادي خواه دنيا را در عرصه سياست بين المللي به دنبال داشته که همگي خواستار مجازات عاملان هتک حرمت در اسرع وقت بوده تا حتي به اندک نيز از مشارکت در جرم خود بکاهند که خدا خود انتقام گيرنده است .

خدايا کاش عبارات در قالب واژه ها تفسير " اشداعلي الكفار و رحما بينهم" مي‌شد تا بر آستان عشق، نواي " اني سلم لمن سالمكم و حرب لمن حاربكم" سر مي‌داديم.            

مگر چه شده است که آدمي به اسم انسان نشخوار دموکراسي، خويش را درست به اندازه تفکرات قالبي خود شکل مي‌دهد .

خدايا ! در وانفساي اثر تحجر بي خدايي، امپراطوري هاي فرعوني، ناز تبختري خويش در قالب واژه هاي دنس تفسير مي کنند تا شايد بر زندگي ذليلانه خويش، مهر به ظاهر حيات بزنند.

 ياصاحب الزمان! از محضر شما که ذخيره نبي رحمت و کرامت هستيد و خود شاهد بي حرمتي‌هاي قوم دون بر ساحت نبي گرانقدر اسلام هستيد عذر خواهيم و بر اين هتاکي در پيشگاه امام عصر که بشر از آن شرمسار است طلب صبر مي کنيم .

يا رسول الله ما را چه رسد که با دفاعمان، حريم نبوت مستدام بماند چرا که آن چنان که خداوند فرمود قرآن را خود فرستاديم و خود حافظ آنيم  يعني " نحن نزلنا الذكر و نحن له لحافظون" پس آيين پيامبر رحمت را حافظش خداست که فرمود اي پيامبر خدا حافظ دين توست.

شکي نيست که رجز خواني شيطان در شيپور صهيوني- آمريکايي با ژست شکست خوردگان به ظاهر غالب به طبلي ماند که همه بودشان در توخالي بودنشان نمود پيدا کرده است .

به طور قطع آنان که اريکه قدرت پوشالي قومي ناپيدا در فرهنگ بشري با تابلوي انحرافي حقوق بشر در اوج حضيض درماندگي تخيلات شيطاني خويش را به تصوير مي کشند تا شايد به زعم خويش امواج اسلام خواهي و بيداري اسلامي را تحت الشعاع قرار دهند که بر افکار خام، حرجي نيست.

بي شک دشمن وقتي در شکستي غير قابل تحمل در اجلاس سران عدم تعهد و در انزواي صحنه‌هاي بين‌المللي قرار مي گيرد و يا آن‌گاه که بيداري اسلامي در فرهنگ طلايه‌داران ممالک انسان دوست تحت بيرق فرهنگ اسلام ناب محمدي، هوشمندانه با انديشه ناب ايران اسلامي گره مي‌خورد از دشمن چه راهي جز اين انتظار مي رود.

امروز مناديان فرهنگ ايثار و شهادت، آنان که در روزگار عاشقي، نداي پيامبر رحمت را که در نداي "هل من ناصر ينصرني" حسين زمان تحت زعامت ولايت فقيه جلوه کرده بود هنوز جان بر کف فرهنگ اسلام ناب محمدي هستند و در عرصه علم و فرهنگ به اشاعه آن مي پردازند و بر آنان که تابع هيچ يک از اديان توحيدي نيستند بلکه به زعم خود با تخريب وحدت اديان به ميدان آمدند با نگاه توحيدي مي تازند و از خداوند  استمداد مي طلبند.

امروز ما دانشگاهيان دانشگاه علامه طباطبايي ضمن اعلام انزجار شديد خود ، اين حرکت غير انساني و غير اخلاقي صهيونيستي- آمريکايي را محکوم کرده و از حضرت احديت، اوج ادب بر آستان قدس رسول کرام را خواستاريم و بر بيعت خويش با مرکز دايره امکان، مستدام و در مبارزه با جنگ نرم، آماده ايثار در عرصه علم و فرهنگ تحت بيرق ولايت فقيه در مقابل دشمنان اسلام هستيم و خواهيم ماند و خواستار اشد مجازات براي عاملان اين جريان موهن و مذبوحانه در دنيا از جانب محاکم بين المللي هستيم.

 الهم صل علي محمد وآل محمد و عجل فرجهم.


دانشگاهيان دانشگاه علامه طباطبايي

مهرماه 1391

انتهاي پيام/
برچسب ها: اعتراض ، هتاکی ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار