پرونده مسکن مهر پرند بدون تمدید مهلت بسته شد

پرونده ثبت نام مسکن مهر پرند از 13 مهر ماه سال جاری بدون تمدید ثبت نام بسته شد.

سعید صابونی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از 13 مهر سال جاری ثبت نام مسکن مهر پرند به پایان رسیده است گفت: هیچ تمدیدی برای ثبت نام  مسکن مهر نشد.

وی ادامه داد: سقف ساخت مسکن مهر در پرند 100هزار واحد است که حدود 95 هزار 300 واحد مسکن مهر در شهر پرند ساخته می شود.

مدیر عامل شهر جدید پرند در ادامه تصریح کرد: در این دوره از ثبت نام چیزی در حدود 95 هزار 300 نفر ثبت نام کرده اند که هیچ تمدیدی برای ثبت نام در این دوره صورت نگرفته است.

 صابونی با بیان اینکه با استعلام از اداره ثبت احوال مبنی بر فاقد بودن مسکن بسیاری از ثبت نام کنندگان مسکن مهر حذف می شوند افزود: طبق قانون در این دوره از ثبت نام مسکن مهر سابقه  مبنی بر خانه دار نبودن تمامی ثبت نام کنندگان  مسکن مهر پرند توسط اداره ثبت احوال مشخص  میگردد.

وی در ادامه یادآور شد: در صورتی که متقاضی از 84.1.1 فاقد زمین ،مسکن، یا وام نباشد می توانند در مسکن مهر پرند ثبت نام کنند.

این استعلام جهت مشخص شدن عدم مالکیت متقاضیان مسکن مهر از تاریخ 84.1.1 بوده و پس از بررسی استعلام از پرونده متقاضیان چنانچه که مشخص شود متقاضی و همسر یا فرزندان بالای 18 سال وی، ملک یا زمینی از تاریخ ذکر شده در استان تهران به نامشان ثبت شده باشد، در هر مرحله از ثبت نام که قرار دارند (طبق اعلام شرایط ذکر شده در فرم شماره 3 به متقاضیان که در مرحله ابتدایی ثبت نام در شهر پرند به رویت و امضای آنان رسیده است) واگذاری مسکن مهر به آنها منتفی می شود.

 براساس این گزارش این استعلام جهت مشخص شدن عدم مالکیت متقاضیان مسکن مهر از تاریخ 84.1.1 بوده و پس از بررسی استعلام از پرونده متقاضیان چنانچه که مشخص شود
متقاضی و همسر یا فرزندان بالای 18 سال وی، ملک یا زمینی از تاریخ ذکر شده در استان تهران به نامشان ثبت شده باشد، در هر مرحله از ثبت نام که قرار دارند (طبق اعلام شرایط ذکر شده در فرم شماره 3 به متقاضیان که در مرحله ابتدایی ثبت نام در شهر پرند به رویت و امضای آنان رسیده است) واگذاری مسکن مهر به آنها منتفی می شود.

لذا متقاضیانی که تاییدیه 5 سال سکونت خود را از شرکت عمران شهر پرند دریافت نموده اند و هم اکنون در مرحله تحویل کلید یا دریافت کارت قسط است ، می بایست به ازای خود،همسر و فرزندان تحت تکفل بالای 18 سال مبلغ 8 هزار تومان (به ازای هر نفر) به شماره حساب سیبا بانک ملی (2171321270000) و شناسه (0756) به نام اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران واریز و فیش مربوطه را به کارگزاری شرکت عمران پرند تحویل نمایند و از نتیجه استعلام خود ظرف  10 روز مطلع گردند./س

محبوبه کباري
برچسب ها: مسکن ، مهر ، پرند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
با سلام و احترام،
حدود هفت سال است که مبلغ بیست میلیون تومان بابت مسکن مهر پرند از طریق اداره کل ثبت احوال واریز نموده ایم ولی تا حال هیچ خبری نشده است. تمام اسناد آن نیز موجود است. عاجزانه تقاضای یک راهنمایی صحیح دارم.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۴۲ ۱۴ تير ۱۳۹۴
ه نظر من این اخبار خیلی عالی برای اطلاعات عمومی است.
آخرین اخبار